Mitä maksaisit tästä Pet Shop setistä? Adoptiokeskus + petsejä 30kpl

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmmm"

Vieras
Mielipiteitä kaipaan, mitä tälläisestä setistä kannattaa maksaa? Eli Adoptiokeskus talo... talossa ei taida olla kaikkia niitä osia kuin alkuperäisesti on ollut ja 30 petsiä... kuvassa tosin näkyy vain 28 petsiä.

hs89hl.jpg

Huutiksesta olen ostanut hieman vastaavan 30e + postikulut, mutta se ei ollut tämä adoptiokeskus, vaan talo jonka nimeä en tiedä. Petsejä oli 30kpl ja lisäksi näitä tarvikkeita mitä sullakin näkyy kuvassa.

Yksi lemmikki maksaa noin 3,50€ uutena. Itse olen myynyt kirppiksellä "kolme yhden hinnalla" ja ovat tehneet heti kauppansa. Talolle ja tarvikkeille tietysti kannattaa laskea jonkun verran hintaa..

Jos meille ostaisin, niin kipurajani menisi tuon setin kohdalla 25-30€, mutta meillä näitä on jo aika hirveästi. Kuitenkin missään tapauksessa en maksaisi paljon yli 40€.

Katsoin et br-lelussa on tuollainen talo myynnissä 85€, onks ne oikeesti noin helskutin kalliita???? NOI talot siis? Huutikses oli jotain reilu 40€ tollanen vastaava setti.

Talot on aika kalliita, ellei satu tarjouksesta löytämään. Arviolta heittäisin, että hinnat ovat suunnilleen 50€ ylöspäin. Meidän tytöillä on yksi tuollainen isompi talo, mutta se on todella harvoin mukana leikeissä. Ennemmin leikkivät näillä (tuossa kuvassakin näkyvillä) pikkutarvikkeilla ja lempparipetseillään.