M
mietintämyssy
Vieras
Tuossapa kysymys tulikin. Eli mitä tulee perheelle maksamaan synnytys ja ne sairaalapäivät jotka tuore äiti ja lapsi viettävät sairaalassa? Korvaako vakuutus jotain?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Viikon olin synnärillä ja lasku oli jotain 300 euroa.
Alkuperäinen kirjoittaja TTA-Avon:Päivämaksu napsahtaa vaikka kello olisi 23.55 , kun kirjautuu sairaalaan.
Jos lapsi joutuu toiselle osastolle (meillä teholle), hänestä otetaan viikon ajalta oma maksu, äkkiä tuosta tulee tuon 300.Alkuperäinen kirjoittaja tennari:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Viikon olin synnärillä ja lasku oli jotain 300 euroa.
ei voi olla. 7 päivän lasku on 182?. taksa on sama koko suomessa. mitä muuta sulta on sitte velotettu?
Alkuperäinen kirjoittaja mietintämyssy:Eli vakuutukset ei korvaa näissä asioissa mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja ohikulkija:Jos lapsi joutuu toiselle osastolle (meillä teholle), hänestä otetaan viikon ajalta oma maksu, äkkiä tuosta tulee tuon 300.Alkuperäinen kirjoittaja tennari:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Viikon olin synnärillä ja lasku oli jotain 300 euroa.
ei voi olla. 7 päivän lasku on 182?. taksa on sama koko suomessa. mitä muuta sulta on sitte velotettu?
Alkuperäinen kirjoittaja tennari:Alkuperäinen kirjoittaja mietintämyssy:Eli vakuutukset ei korvaa näissä asioissa mitään?
ei kai. eikös vakuutukset ole vahingon varalle? en tiedä miten sitten jos vauvalle otettu vakuutus ennen syntymää ja tulekkin synnytyksessä jotain komplikaatiota ja joutuu jäämään pidemmäks ajaks sairaalaan niin sitten varmaan korvaa ne päivät.