Mitä maksaa Reiman kumpparit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sadekeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sadekeli

Vieras
Saatiin lahjaksi sellaiset Reiman vuorelliset kumpparit, joissa on pitkässä varressa kiristysnauhat. Koko 23. Nämä nyt ei sitten meidän neidille ole oikein sopivat ja mietin, että pitänee laittaa myyntiin. Mutta mitä nämä maksaa kaupassa?? Ja paljon noista nyt sit vois pyytää, kun kerran on kokeiltu... Ja tarviisko joku? ;)

Eli ovat kuitenkin jopa halvemmat kuin esim. Nokian saappaat, joita katselin eilen kaupassa. Meillä siis on se ongelma, että neidillä on ikäisekseen iso jalka. Tuo 23 on muuten sopiva koko, mutta neidillä on niin lyhyet jalat vielä, että se varsin tulee polveen asti :( Neidin on sitten tosi hankala ja tönkkö niillä kävellä ja olikin koko ajan nurin, kun niitä kerran kokeiltiin. Meinasin siis, että jos ostais esim. Nokian saappaat tilalle, kun niissä näytti olevan vähän lyhyempi se varsi... vai onkohan se edes? Näytti siltä, mut olisko jollain ihan kokemusta aiheesta??

Mun mielestä nokiassa niissä semmosissa perus kumppareissa olisi silmämääräsesti jopa korkeampi varsi... Mutta onhan niitä merkkejä ja malleja jotka on lyhyemmällä varrella. Mun neidillä kanssa iso jalka 11/04 niin saappaan koko 26 ja olen ollut tyytyväinen reiman saappaisiin nimenomaan sen kiristysnauhan takia. Pysyvät jalassa... Kun viikinkien saappaat ei samaa kokoa taas pysyny kun koko iso ja niin myös varsikin.

Yhteistyössä