M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:En tiedä, mutta miksi et voi tehdä pissasta kotonasi? Ihan yhtä luotettava.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:En tiedä, mutta miksi et voi tehdä pissasta kotonasi? Ihan yhtä luotettava.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:jos ihan alussa keskenmeno, ei oo suurempia vuotoja.. elä sen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja kdlkf:Ettekö tajua että ap haluaa näytteen verestä?
Alkuperäinen kirjoittaja eeve:Alkuperäinen kirjoittaja kdlkf:Ettekö tajua että ap haluaa näytteen verestä?
Ymmärretään kyllä, mutta halutaan tietää miksi
Alkuperäinen kirjoittaja No:Miten paljon myöhemmin se negatiivinen testi tuli? Ei keskenmenonkaan jälkeen ihan parissa päivässä hormonitaso laske? Jos tekemilläsi testeillä on ollut selvä herkkyysero ja olet sen vähemmän herkän testin tehnyt laimeammalla pissalla, niin voi näyttää negaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sähän saat mennä ihan tk:n labraan, jos vaan itse maksat verikokeen. Mä tein niin kerran, hcg otettiin verestä ja maksoi alle 10 euroa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sähän saat mennä ihan tk:n labraan, jos vaan itse maksat verikokeen. Mä tein niin kerran, hcg otettiin verestä ja maksoi alle 10 euroa.
kiitos, tuota en tiennytkään. Täytyykin siis soitella terveysaseman labraan maanantaina
Alkuperäinen kirjoittaja aino:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sähän saat mennä ihan tk:n labraan, jos vaan itse maksat verikokeen. Mä tein niin kerran, hcg otettiin verestä ja maksoi alle 10 euroa.
kiitos, tuota en tiennytkään. Täytyykin siis soitella terveysaseman labraan maanantaina
Kyllä sinne lähetteen tarvitsee...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sähän saat mennä ihan tk:n labraan, jos vaan itse maksat verikokeen. Mä tein niin kerran, hcg otettiin verestä ja maksoi alle 10 euroa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja aino:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sähän saat mennä ihan tk:n labraan, jos vaan itse maksat verikokeen. Mä tein niin kerran, hcg otettiin verestä ja maksoi alle 10 euroa.
Kyllä sinne lähetteen tarvitsee...
Ehkä Helsigissä on sitten näin. Ainakin täällä meillä pääsee ilman lähetettä, sen vaan joutuu tosiaan itse maksamaan. Kannattaa soittaa kuitenkin ja kysyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sähän saat mennä ihan tk:n labraan, jos vaan itse maksat verikokeen. Mä tein niin kerran, hcg otettiin verestä ja maksoi alle 10 euroa.
Mun entisellä asuinpaikkakunnalla ei todellakaan päässyt veritestiin - sanoivat että kannattaa tehdä ihan apteekin testi, on yhtä luotettava.
Odota ap muutamia päiviä ja tee uusi testi - sieltä se sitten selviää.
Alkuperäinen kirjoittaja aino:Jännä juttu kyllä, mä oon kuvitellut, että noi lähetteet vaaditaan ihan senkin takia, että muuten ns.luulotautiset kävisivät testauttamassa vaikka mitä. En asu ihan Helsingissä, mutta Keski-Uudellamaalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja aino:Jännä juttu kyllä, mä oon kuvitellut, että noi lähetteet vaaditaan ihan senkin takia, että muuten ns.luulotautiset kävisivät testauttamassa vaikka mitä. En asu ihan Helsingissä, mutta Keski-Uudellamaalla.
En tiedä sitten, onko jotain testejä, joita eivät ota. Mutta ainakin tuon hcg:n sain testautettua tk:n labrassa omalla kustannuksella ilman lähetettä. Ja näytteenottajan kanssa siinä puhuttiin, että sitä tehdään siellä aika paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja aino:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja aino:Jännä juttu kyllä, mä oon kuvitellut, että noi lähetteet vaaditaan ihan senkin takia, että muuten ns.luulotautiset kävisivät testauttamassa vaikka mitä. En asu ihan Helsingissä, mutta Keski-Uudellamaalla.
En tiedä sitten, onko jotain testejä, joita eivät ota. Mutta ainakin tuon hcg:n sain testautettua tk:n labrassa omalla kustannuksella ilman lähetettä. Ja näytteenottajan kanssa siinä puhuttiin, että sitä tehdään siellä aika paljon.
Ihan hyvä käytäntöhän tuo olisi täälläkin, mutta varmaan rasittaisi tuottoonsa nähden liikaa julkista puolta. Mulla meni ohi, mutta missäpäin tämmöinen käytäntö on?