mitä maksaa nomination

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummitäti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hattentatti nettikauppa myy mm. näitä palakoruja jotka sopii Nomination palojen kanssa yhteen takan lukee stainlessteel ja ovat ihan yhtä nättejä :-) ja halvempia n. 6,50e kpl ilman pm.

Alkuperäinen kirjoittaja vveera:
moi. perus palat maksaa 0,50 e kappale ja siihen niitä kuviollisia paloja 16e-45euroo. feikkejä saa toki halvemmalla. Aito on aina parempi! itelläni aito. paloina: muumi,omena,leijonanpää(horoskooppi), tassu ja jalka.vielä kolme palaa mahtuu ja sitten onkin jo täysi

paljon maksaa aito muumi pala esim. hattivatit ?!

Nomination kanssa yhteensopivia kuviopalakoruja myy myös http://www.korujenmaailma.fi verkkokauppa. Kuviopalojen hinnat on melkein kaikki 4,5o euroa/kpl. Olen tilannut ja olen tyytyväinen.

Onko Morellato samanlainen, mietiskelin juuri. Miksi niissä sitten on hintaeroja, vaikka samanlaisia koruja näyttävät olevan, ja hienompia palojakin on olemassa niissä? Onko niihin ostettavana erillisiä paloja, kun näin vain koruja viidellä palalla..? Mistä tunnistaa Morellaton aitouden? Sehän käy nominationiinkin, ne palat...?

Kannattaa mennä kysyyn sit ihan oikeesta koruliikkeestä. Esim. timanttiset ja kultajousi. Nää muut mm. timon kulta jne. myy näitä feikkejä. Tosin hinnastakin sen sit kyl tajuu. Aidot palat on alk. 16-18e.

eli mulla on tällänen nomination rannekoru&siihen on kertynyt 1 pala:) mut mulla on ollukkii se vast parisen viikkoo. Mut jokatapaukses oon ollu tyytyväinen:) ja mulla on ihan aito se mihin niit kerätää, eli ketju, se makso tasan 10 euroo. ajan kellosta ostin(-: ja ne palat oli ihan aitoi vähän yli 7 euroo oli halvin, mut kalleinta en kattonu. & must toi nomination on niiiiin ihana ! sopii kyllä pojillekkin, mutta suositumpi tytöillä ! jotenkii ku laitan sen joskus uuestaa kätee ni pelkään, et se hajoo ! mut mun monill monill kavereil on samanlaisii , ja niil ei oo menny rikki ! uskomatonta eikö niin , mutta totta ! ja suosittelen ehdottomasti AITOa nominationii teille kaikilel, ettei tuu sit pettymyksii... ainii ! mullahan on nomination laattakin se oli tosin vain 3 euroa, se on ihan feikki vain, mutta kestänyt silti hyvin. mutta koru kannattaa ehdottomasti olla aito !. mun mielestä jos haluaa jotain oikein kovasti, niin kannattaa sitte kääntyä kestävämmän puoleen, ettei tuu pettymyksii(--: oon aika hassu ku tilitän tällee . mut tää on totta joka sana ! vannon . ja mun yhel kaveril oli nomination joka oli kerätty täyteen niit laattoi, & sehän oli 200 euron arvonen ! mutta joku ulkomaalainen siivooja oli pöllinyt sen kylpylän vaatelokerosta! joten pitäkää hyvää huolta nominationeistanne ! (-----: toivottavast tää pitkäpitkä teksti auttaa teitä löytää sopivan nominationin käteenne !

Alkuperäinen kirjoittaja kummitäti;18325052:
No se ei kyllä aito nomination, niitä on kopiotakin. Mutta haluan ostaa aidon.

classic-ranneke jossa on 14 palaa maksaa 7,50e ( siis aito ) ostin omalle tytölle ja kaverin tytölle timanttisilta. Palat on alkaen 18e. Yks tyhjä pala maksaa muistaakseni 0,60e

Yhteistyössä