mitä maksaa nomination

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummitäti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oisko paras hinta ollu 6,50 se koru ja sitte siihen lisäks niitä paloja mitä haluat ostaa.. Palat tais olla reilun kympin vähintään. Meinasin samanlaisen ostaa 10 v kummitytölle.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen kummitäti:
Oisko paras hinta ollu 6,50 se koru ja sitte siihen lisäks niitä paloja mitä haluat ostaa.. Palat tais olla reilun kympin vähintään. Meinasin samanlaisen ostaa 10 v kummitytölle.

No se ei kyllä aito nomination, niitä on kopiotakin. Mutta haluan ostaa aidon.

Mäkin aion ostaa kummitytölle Nomination-rannekorun. Luin jostain, että peruspalat maksavat 0,50e ja aikuisen rannekkeeseen tarttee n. 18-20 palaa. Ne päälle laitettavat palat ovat sitten n. 15e. Niitä on vaikka minkälaisia. Feikkipaloja saa paljon halvemmallakin. =)

Aiotko ostaa aidon Nomination rannekkeen vai feikin? Kopioita on liikkeellä runsaasti, myös kultasepän liikkeissä. Aidossa Nomination korussa lukee Nomination niiden palasten takana.

Nomination jälleenmyyjiä voi etsiä täältä:
http://www.nomination.com/showPage.php?template=localization&id=103&masterPage=nomination-retailers-choose-city.html&search=Finland

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aiotko ostaa aidon Nomination rannekkeen vai feikin? Kopioita on liikkeellä runsaasti, myös kultasepän liikkeissä. Aidossa Nomination korussa lukee Nomination niiden palasten takana.

http://www.nomination.com/showPage.php?template=localization&id=103&masterPage=nomination-retailers-choose-city.html&search=Finland

Aidon

Alkuperäinen kirjoittaja kummitäti:
Alkuperäinen kirjoittaja No ne:
irtopalat ovat n. 16 ? ylöspäin, siis sen perusrannekkeen lisäksi.

Ei sul satu oleen tietoo sen perusrannekkeen hinnasta

Mulla on toi kuvasto tuossa, mutta siinä ei ole hintoja, muistelen vaan mitä myyjä mulle kertoi. Jos en hirveästi valehtele, niin perusrannekkeen saa 14-18?:lla.

Alkuperäinen kirjoittaja Toinen kummitäti:
Kyl se perusranneke ihan aitona maksaa alle kympin ainaki meilläpäin. Ne on ne palat mitkä siinä maksaa...

Käyn kultasepän liikkeessä huomenna, niin sit tiijän.

hieno homma, mitäs sitte kyselet jos et usko :wave: :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Aidon

Jos muistat/ehdit niin laittaisitko hinnan tännekin... mietin juuri itsekin sen hankkimista.

Alkuperäinen kirjoittaja Voi hitsi:

Mulla on toi kuvasto tuossa, mutta siinä ei ole hintoja, muistelen vaan mitä myyjä mulle kertoi. Jos en hirveästi valehtele, niin perusrannekkeen saa 14-18?:lla.

Se riippuu siitä leveydestä ja palojen määrästä mitä tulee maksamaan. Niitä on kolme eri leveyttä.

poikani isä osti minulle ensimmäisen äitienpäivälahjan kun poika oli 4v. juuri tuollaisen nomination korun. siis pelkän sen metallirannekkeen. sanoi hommaavansa joka vuosi siihen äiteinpäivänä yhden palan lisää. yhtään palaa ei ole koskaan näkynyt ja poika on 6v.

kusipää...

Kyl se perusranneke ihan aitona maksaa alle kympin ainaki meilläpäin. Ne on ne palat mitkä siinä maksaa...

No ketä uskon, sitä joka sanoo 6 euroo, vai sitä joka sanoo 60 euroo....

Tällä palstalla on usein "hieman" hintahajontaa... osa luulee ostaneensa aidon Nomination rannekkeen, vaikka kyseessä on halvempi kopio.

Alkuperäinen kirjoittaja Voi hitsi:

Se riippuu siitä leveydestä ja palojen määrästä mitä tulee maksamaan. Niitä on kolme eri leveyttä.

Mut minä tarkoitin ihan sitä perussettiä eli classic ja suht norm. naisen rannetta.

No ketä uskon, sitä joka sanoo 6 euroo, vai sitä joka sanoo 60 euroo....

Juu no tollaisia hintoja ne anto meille kaupassa mikä mainosti ihan aitoja, sanoivat vielä että perusranneke (Classic) ei ole kallis vaan sen tekee kalliiks ne palat mitkä voi mennä melkein sataseen / pala... Täällä lisää keskustelua http://kaksplus.fi/keskustelu/t858644,100

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mä olen ostanut kaksi Nominationia lahjaksi. Aitoa. Olivat sitä perusleveätä (kapeata) mallia ja molempiin ostin kolme lisäpalaa. Hintaa taisi tulla n. 50e/ranneke.

Niin eli ei jää aloitusrannekkeelle paljon hintaa jos palat on 12 euroa vähintään ja sulla niitä on ollu kolme.

mulla makso pelkkä koru 7? ja siihen päälle yks lisäpala 16?. lisäpaloja löytyy ainaki reilun 40? hintasia, mut peruskuviot on 16?. Ja siihen peruskoruun saa niin paljon paloja kun tarttee.

Yhteistyössä