K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen kummitäti:Oisko paras hinta ollu 6,50 se koru ja sitte siihen lisäks niitä paloja mitä haluat ostaa.. Palat tais olla reilun kympin vähintään. Meinasin samanlaisen ostaa 10 v kummitytölle.
Alkuperäinen kirjoittaja No ne:irtopalat ovat n. 16 ? ylöspäin, siis sen perusrannekkeen lisäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja l:n.60e maksaa
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen kummitäti:Kyl se perusranneke ihan aitona maksaa alle kympin ainaki meilläpäin. Ne on ne palat mitkä siinä maksaa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aiotko ostaa aidon Nomination rannekkeen vai feikin? Kopioita on liikkeellä runsaasti, myös kultasepän liikkeissä. Aidossa Nomination korussa lukee Nomination niiden palasten takana.
Nomination jälleenmyyjiä voi etsiä täältä:
http://www.nomination.com/showPage.php?template=localization&id=103&masterPage=nomination-retailers-choose-city.html&search=Finland
Alkuperäinen kirjoittaja kummitäti:Alkuperäinen kirjoittaja No ne:irtopalat ovat n. 16 ? ylöspäin, siis sen perusrannekkeen lisäksi.
Ei sul satu oleen tietoo sen perusrannekkeen hinnasta
Alkuperäinen kirjoittaja kummitäti:Alkuperäinen kirjoittaja Toinen kummitäti:Kyl se perusranneke ihan aitona maksaa alle kympin ainaki meilläpäin. Ne on ne palat mitkä siinä maksaa...
Käyn kultasepän liikkeessä huomenna, niin sit tiijän.
Alkuperäinen kirjoittaja kummitäti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aiotko ostaa aidon Nomination rannekkeen vai feikin? Kopioita on liikkeellä runsaasti, myös kultasepän liikkeissä. Aidossa Nomination korussa lukee Nomination niiden palasten takana.
Nomination jälleenmyyjiä voi etsiä täältä:
http://www.nomination.com/showPage.php?template=localization&id=103&masterPage=nomination-retailers-choose-city.html&search=Finland
Aidon
Alkuperäinen kirjoittaja Voi hitsi:Alkuperäinen kirjoittaja kummitäti:Alkuperäinen kirjoittaja No ne:irtopalat ovat n. 16 ? ylöspäin, siis sen perusrannekkeen lisäksi.
Mulla on toi kuvasto tuossa, mutta siinä ei ole hintoja, muistelen vaan mitä myyjä mulle kertoi. Jos en hirveästi valehtele, niin perusrannekkeen saa 14-18?:lla.
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen kummitäti:Alkuperäinen kirjoittaja kummitäti:Alkuperäinen kirjoittaja Toinen kummitäti:Kyl se perusranneke ihan aitona maksaa alle kympin ainaki meilläpäin. Ne on ne palat mitkä siinä maksaa...
hieno homma, mitäs sitte kyselet jos et usko :wave:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen kummitäti:Alkuperäinen kirjoittaja kummitäti:Alkuperäinen kirjoittaja Toinen kummitäti:Kyl se perusranneke ihan aitona maksaa alle kympin ainaki meilläpäin. Ne on ne palat mitkä siinä maksaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen kummitäti:Alkuperäinen kirjoittaja Voi hitsi:Alkuperäinen kirjoittaja kummitäti:Alkuperäinen kirjoittaja No ne:irtopalat ovat n. 16 ? ylöspäin, siis sen perusrannekkeen lisäksi.
Mulla on toi kuvasto tuossa, mutta siinä ei ole hintoja, muistelen vaan mitä myyjä mulle kertoi. Jos en hirveästi valehtele, niin perusrannekkeen saa 14-18?:lla.
Se riippuu siitä leveydestä ja palojen määrästä mitä tulee maksamaan. Niitä on kolme eri leveyttä.
Alkuperäinen kirjoittaja kummitäti:Alkuperäinen kirjoittaja Toinen kummitäti:Alkuperäinen kirjoittaja kummitäti:Alkuperäinen kirjoittaja Toinen kummitäti:Kyl se perusranneke ihan aitona maksaa alle kympin ainaki meilläpäin. Ne on ne palat mitkä siinä maksaa...
No ketä uskon, sitä joka sanoo 6 euroo, vai sitä joka sanoo 60 euroo....
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Mä olen ostanut kaksi Nominationia lahjaksi. Aitoa. Olivat sitä perusleveätä (kapeata) mallia ja molempiin ostin kolme lisäpalaa. Hintaa taisi tulla n. 50e/ranneke.