Mitä makean tilalle???

10.07.2004
70
0
6
Hei AUTTAKEE nyt ihmeessä.

Minusta on tullut sellainen pullahiiri ja makean syöjä, että oksat pois! Ennen en edes tykännyt makeasta, mutta nyt ei voi olla päivää ilman suklaata, pullaa, keksiä yms. mitä nyt sattuu kotoa löytymään! Mies vielä tykkää syödä makeaa (lihomatta!!!!), joten yleensä aina on jotain herkkua kaapissa. Olen jo ehdottanut, että laita ne edes lukolliseen kaappiin, kun en voi hillitä itseäni :laugh:

Mutta kertokaas hyviä vinkkejä, mitä voisin syödä herkkujen tilalla (makeaa, mutta ei niin lihottavaa), kun iskee oikein makeantuska! Olen raskaana ja sairaslomalla, joten ei huvittaisin painaa 200 kiloa raskauden lopulla, APUA \|O

Tiedän ton tunteen :hug: Ei siihen muu auta kun oikeesti ottaa itteensä niskasta kiinni ja lopettaa ne herkun syömiset.Alku on tosi vaikeeta mutta helpottaa siitä sitten pikkuhiljaa ja kohta sä huomaat että voit mennä kaupassa karkkihyllyn ohi tosta noin vaan :D

Lidlin appelsiinin tuoksuista suihku geeliä ja golgaten lasten hammastahnaa ( väiski vemmelsääri)
KUMPIKAAN EI SYÖTÄVÄKSI!
mullaterkkari käski nolla linjan makeille ja jostain oli 'makeutus' hankittava ;)

Mulla oli sama ongelma sitten otin "ihteäni niskasta kiinni". Eihän se helpppoa ole, mutta kyllä siihen oppii. Mää ostin sitten tässä yhtenä päivänä suklaa patukan. Ja se kesti kolme päivää. Se oli liian makeaa =)

syö säännöllisesti ja terveellisesti. syöt niin paljon terveellistä ruokaa ettet tuu missään vaiheessa liian nälkäseks. aterialla hirmu paljon salaattia tms..
eka aika tietty vaikeeta mut sit kuhan vaa jaksaa alkuajan ni ei tee enää samalla lailla mieli. ja jos tapana esim kahvin kanssa syödä makeeta ni tee ruisleipä kahvin kanssa.. siihen paprikaa, keittokinkkua tms...
ja mulla autto se et otin selvää tarkalleen kuinka paljon kaloreita missäkin oli.. myös muussa kun makeessa. helpommin pysy poissa kun ties oikeesti kuinka paljon liikaa energiaa tulee jo muutamasta palsta suklaata...

Moi!

Mä en pääse makeasta millään :ashamed:
Yhtenä keinona makean vähentämiseen olen löytänyt lasten ksylitoli purkat, tosi hyviä ja niitä kuluu paljon :whistle:
Olen edelleen sitä mieltä, että suklaata ei voi korvata millään, mutta nykyisin syön esim. painonvartijoiden suklaakeksejä tai jotain laihduttajille sopivaa suklaata, mitä kaupasta löytyy. aivan hyvä vaihtoehto ja kilot pysyy kurissa!

Yhteistyössä