Mitä mä voisin leipoa tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kookosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, kyllä tuli jo kokeiltua ja oli kyllä hyvää :p Varsinkin lapsille upposi kummasti :laugh: Mut oli kyllä niin makeeta, ettei tee nyt mieli tehdä sitä uudelleen, himoisten jotain raikasta.

Joo, kyllä tuli jo kokeiltua ja oli kyllä hyvää :p Varsinkin lapsille upposi kummasti :laugh: Mut oli kyllä niin makeeta, ettei tee nyt mieli tehdä sitä uudelleen, himoisten jotain raikasta.

juu, se on kyllä tosi makeaa. Pieni pala riittää. =) Kääretorttu puolukoista, rahkasta ja päälle kinuski? Punaherukka-kinuski piirakka? Tuo jälkimmäinen on mulle ollu aina tähän vuoden aikaan ykkösherkku... harmittaa vaan nyt kun ei ole yhtään sitä punaherukkaa.

Ja minä täällä pohdin teenkö ruis-puolukkakääretortun tänään vai vasta huomenna. Uunia en haluaisi kuumentaa pelkkää kääretorttua varten, huomenna olisi suunnitelmissa tehdä uuniruokia. Viherpiipertäjäpuoleni on tällä hetkellä voitolla, joten herkuttelu siirtynee huomiseksi.

Mummon marjapiirakkaan tulee muropohja ja päälle marjoja ja kermaviiliä sekä kananmunaa. On hyvää, mutta itse teen usein sellaista versiota, johon tulee lisäksi maitorahkaakin.

Höh, ei kyllä mummon marjapiirakka herätä tällä hetkellä mielenkiinoa. Tekis mieli vadelmia, mutta kaikki vadelma-marenkitortutkin on ihan typeriä (mitä ohjeita oon löytänyt).

Yhteistyössä