MITÄ Mä Tekisin Tuosta Jauhelihasta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
täytettyjä lettuja. mä oon tehny ne näin. normaali lettutaikina (ei sokeria) paistetaan valmiiksi. sit ruskistetaan jauheliha ja keitetään riisiä ja pari kananmunaa täytteeksi myös. ja vielä juustoraastetta makua antamaan. sit täyte mössöks ja lettuja täyttelemään ja sitten valmiit letut hetkeks uuniin että kaikki lämpiää ja juusto sulaa.

Spagettikastiketta :D Makaroonilaatikkoa,lihaperunasoselaatikkoa,lihapullia,pihvejä,pitsaa
Tai tee normi jauhelihataikina,levitä paahtoleipäsiivun päälle,kostuta pohja muna-maitoseoksessa ja paista molemmin puolin pannulla :p

Alkuperäinen kirjoittaja tennari:
täytettyjä lettuja. mä oon tehny ne näin. normaali lettutaikina (ei sokeria) paistetaan valmiiksi. sit ruskistetaan jauheliha ja keitetään riisiä ja pari kananmunaa täytteeksi myös. ja vielä juustoraastetta makua antamaan. sit täyte mössöks ja lettuja täyttelemään ja sitten valmiit letut hetkeks uuniin että kaikki lämpiää ja juusto sulaa.

:p Liian hyviä.. EIpä ole tullutkaan tehtyä pitkään aikaan! Minä laitan täytteeksi yleensä jauhelihaa, herne-maissi-paprikasekoitusta/vihanneksia, keitettyä kananmunaa pienittynä ja juustoraastetta

Tee levypihvejä. Tee lihapullataikina, taputtele puolet pellin/vuoan pohjalle, ripottele siihen esim. ananaspaloja, aurinkokuivattua tomaattia, oliivia, (sinihome)juustomuruja ja vaikka vähän suppilovahverorouhetta (siis joitakin näistä). Siihen päälle lopputaikina, ja uuniin paistumaan. Pari vanhaa perunaa puolikkaiksi ja siitä uuniperunat kaveriksi.

Mutkatonta arkiruokaa ja sopii myös illanistujaisiin. Levyn kun voi leikata pieniksi tikkupaloiksi tarjoiluhetkeä varten.

Piika-äiti

Yhteistyössä