Mitä mä tekisin, neuvoja? Ekaa kerta rengas ja menkat ei ala

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jospa harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jospa harmaana

Vieras
Ekaa kertaa on käytössä ehkäisyrengas ja taukoviikko on juuri loppumassa, huomenna pitäisi jo laittaa seuraava mutta menkkoja ei ole vielä näkynyt. Sellainen moka kyllä kävi, että toisen ja kolmannen viikon vaihteessa, rengas unohtui yöksi pöydälle, mutta sen ei pitäisi olla niin vaarallista aikaa vaan eikö se ensimmäinen viikko ole pahin? Koko ajan on sellainen olo, että ihan just alkaa. Tuntuu niin liukkaalta ja mahaa kouristelee, selkää särkee mutta mitään ei tule. Voiko rengas jo heti ensimmäisestä kierrosta lähtien jättää menkat pois? Luin muiden kokemuksia ja toisilla on käynyt niin, että menkat jää lopulta tulematta. Raskauteen en oikeastaan usko, koska ei ole mitään oireita ja kahdessa aikaisemmassa raskaudessa on heti alusta ollut selvät oireet. Mutta mielessä kävi pitäisikö tehdä testi :| En tule helposti raskaaksi, mutta uskaltaako uuden renkaan laittaa testaamatta? Mitä mä nyt teen?!

Alkuperäinen kirjoittaja miivi:
Moikka!
Mulla minit käytössä ja menkat poissa siitä asti. musta se on aivan ihanaa =) kai se sinunkin tapauksessa on yksi sivuvaikutus renkaasta vai? en tiedä :ashamed:

Juu, siis ei haittaa ollenkaan jos jää pois :D Mietin vaan voiko ne jäädä heti ensimmäisellä kerralla pois, mutta ilmeisesti voi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja yks:
mulla myös rengas käytössä,ja aina alkaa menkat 2 1/2 vrk renkaan poiston jälkeen.

Mä siis otin sen heti tiistai aamuna pois eli mulla olisi tämän mukaan pitänyt alkaa torstai-iltana? Ymmärsinkö oikein?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miivi:
Moikka!
Mulla minit käytössä ja menkat poissa siitä asti. musta se on aivan ihanaa =) kai se sinunkin tapauksessa on yksi sivuvaikutus renkaasta vai? en tiedä :ashamed:

Juu, siis ei haittaa ollenkaan jos jää pois :D Mietin vaan voiko ne jäädä heti ensimmäisellä kerralla pois, mutta ilmeisesti voi ;)

mulla loppui heti samana päivänä kun aloitin ne kun piti aloittaa kun menkat alkaa ja seuraavana päivänä loppui, eikä ole näkýnyt :laugh: Siis mineissä!

Mulla meni renkaan kans niin, että tuli aina samana päivänä ja säännöllisesti. Muistaakseni kolme päivää renkaan poiston jälkeen.

Mineissä taas jäi koko menkat johki =D

Yhteistyössä