?
.
Vieras
Olen aikoinani tehnyt valituksen pk.n johtajalle yhden lastentarhanopettajan huonosta käytöksestä lasta kohtaan. Kyllä se otettiin ihan asiallisesti ja vakavasti vastaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja YÖ:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja YÖ:Alkuperäinen kirjoittaja salla:ota yhteys päiväkodin johtajaan.
MÄ pelkään että mä saan lopullisesti tuon hoitajan vihat niskoilleni...vai kertooko se päiväkodinjohtaja nimiä jos asia puheeksi tulee?
Onko sillä sit oikeesti jotain merkitystä saatko sä muutamat ärräpäät ittes päälle jos ko. hoitaja on sun mielestäs noin epäpätevä siihen hommaan ja vielä kun monet lapset ovat valittaneet hänestä. Eiks ne lapset nyt olekaan etusijalla.
Sori mä vaan en tajua välillä aikuisten ihmisten ajatuksia. Ite en edes miettis otanko yhteyttä vai en enkä varsinkaan sitä sataako jotain niskaan jälkeenpäin.
Lapset on tärkeimpiä asioita elämässäni,en mä sillä,mutta kun päiväkodin johtaja ja tää hoitaja on niin hyvää pataa keskenään niin äkkiäkös ne sitten kattoo että mä omiani puhun kun ei muut vanhemmat mitään oo valittanu,vaikka sitten supistaan kyllä lapsia hakiessa yhtä sun toista tästä hoitajasta
No siinä tapauksessa voip ohittaa marssijärjestyksen ja suoraan yhteyttä päivähoidon esimieheen. Itse toimin näin kun poikani joutui kaltoinkohdelluksi entisessä tarhassa ja hoitajan/johtajan kanssa juttelu ei tuottanut tulosta.
Yhteydenotto onnistuu myös sähköpostilla.
Aika karmea tapaus tuommoinen hoitaja..ja mitä tulee että muut vanhemmat eivät sano..eivät uskalla/eivät viitsi sekoittaa pakkaa tjs.. Jonkun se on noustava kova kovaa vastaan. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja .:Olen aikoinani tehnyt valituksen pk.n johtajalle yhden lastentarhanopettajan huonosta käytöksestä lasta kohtaan. Kyllä se otettiin ihan asiallisesti ja vakavasti vastaan.