Mitä mä teen uunna vuonna, kun lapset on isällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juu

Vieras
Kaikki ystäväni ovat perheellisiä ja pehekeskeisiä (olisin kyllä itsekin), joten heistä ei seuraksi ole. Olen siis ihan yksin. Antakaa ideoita, mitä tekisin. 4 päivää kotona on masentava jo ajatuksena.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Kaikki ystäväni ovat perheellisiä ja pehekeskeisiä (olisin kyllä itsekin), joten heistä ei seuraksi ole. Olen siis ihan yksin. Antakaa ideoita, mitä tekisin. 4 päivää kotona on masentava jo ajatuksena.

Eihän uusi vuosi kestä neljää päivää!

Ajattele et saat olla niiden kans vuoden päästä...Mä varmaan sun sijassas vetäisin ensin perseet olalle, lähtisin ehkä johonki baariin tms. Ja rauhottavia ottaisin ahdistukseen...Saatko pitää kuitenki yhteyttä lapsiis sinä aikana?

Jaa, minä nauttisin omasta ajasta jonkin hyvän kirjan kanssa. Tapaisin ystäviä, niitäkin perheellisiä, sillä oma elämä on niin viuhtomista, että tosi harvoin ehtii ketään tapaamaan.

Kun olin kaksin lapseni kanssa, vietin usein yhden päivän vain siivoillen, siihen kun oli silloin hyvää aikaa. Voit vuokrata myös vaikka jonkun hyvän leffan katsottavaksi, semmoisen jota olet aina halunnut nähdä, mutta johon ei koskaan ole ollut aikaa.

Tekemistä riittää kyllä, ja välillä on hyvä olla itsekäs, ja keksiä itselleen niitä asioita, joista tankkaa voimia, että jaksaa taas olla hyvä vanhempi.

Juu, saan soittaa vaikka sata kertaa päivässä ja ex on kutsunut sinne aatoksi. Harmittaa niiiiiiin paljon ero, koska se vei minulta perhekeskeiset juhlat. En ole ikinä tykännyt baareilla saati ryypätä. Olen aina ollut lasteni kanssa. Pistänyt samaan aikaan nukkumaan kuin lapset. Tehnyt kaiken lasten ehdoilla. Jotenkin ei siivous innosta. Asun kolmiossa, joka hohkaa puhtauttaan, kaapeissa ei ole siivoamista, kun ei ole ylimääräistä tavaraa. Baarit on kaukana. Samoin ystävät. Ystäviä kyllä on, mutta he ovat ympäri Suomea.

Tulee olemaan tosi vaikeaa, mutta vaikeaa oli avioliitossakin.

Yhteistyössä