Mitä mä teen tuon kissan kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
7-vuotias kisu, joka on oikeasti ihan toivoton. Ollut miehellä ihan pennusta asti.
Minä olen hurjan eläinrakas yleensä, aina ollut kissa tai koira ja nautin oikeasti eläimistä. Tuo ei vaan jotenkaan millään tapaa ole kiva lemmikki.
Ei tykkää sylitellä, ei olla paijattavana, ei leikkiä, puree vaan ja raapii, jos liikaa yrittää. Mouruaa ja repii huonekaluja. Öisin pitää hirveää mekkalaa ja pitää teljetä saunaan, jos haluaa itse saada unta. Karkailee joka ovenavauksella, antaisin kyllä olla pihalla, mutta naapurit eivät halua (ihan ymmärrettävää...) ja sitten pitää olla juoksemassa sitä kiinni ja jahtaamassa. Valjaissa pihalla taas vaan mouruaa ja repii valjaita hulluna.

Ei tuo taida ihan tyytyväinen elämään olla. Parasta olisi, kun sen saisi jonnekin kivaan paikkaan maalle, mutta eipä noita sijoituspaikkojakaan liikaa ole :-(

No rakentakaa kissalle ulos häkkitarha ja leikatkaa kynnet. Jos noista olisi vaikka ensiapua. Epätoivottua käytöstä sisällä voi kitkeä vaikka vesisumutepullolla.

Alkuperäinen kirjoittaja xyz:
No rakentakaa kissalle ulos häkkitarha ja leikatkaa kynnet. Jos noista olisi vaikka ensiapua. Epätoivottua käytöstä sisällä voi kitkeä vaikka vesisumutepullolla.

Olen miettinytkin pientä häkkisysteemiä ulos, mutta aika pieni tuo meidän piha on... että olisiko siitä lopulta mitään iloa.

Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu:
Meillä leikattu narttu vietti samanlaista elämää kunnes pääsi pihalle. Voisko ulkoilla valjaissa tai tarhassa?

Naapurisovun kannalta en vapaana laskis, meillä kyllä on vapaana mutta eipä ole naapureita vetämässä herneitä nenään...

Jonkun pienen tarhan jos tuo mies saisi sille nikkaroitua. Pitää jutella miehen kanssa, josko onnistuisi.

Hanskat käteen, ja syliin vaan. Kyllä ne tottuu, ja äkkiä tottuukin, käsittelyyn. täytyyhän sitä joskus mahdollisesti harjata, leikata kynsiä, entäs jos tulee korva- tai silmätulehdus, matolääkkeen anto jne. Tarha kuulostaa ihan hyvältä idealta. Leikittäkää sitä enemmän tai hankkikaa kaveri sille. Onko kiipeilypuita?

Yhteistyössä