Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
No, ihan mustasukkasuudesta ei pitäis olla kyse. Vauva on jo puolvuotta, keskimmäinen kaks ja poika siis kolme. Huomiota saavat, poika ehkä eniten, kun ei nuku päikkäreitä ja silloin ollaan aina hetki ihan kaksin kun tytöt nukkuu.
Jospa sit helpottais, ku muutetaan uuteen kotiin, siellä on pojalle oma huone ja tytöille yhteinen. Ja se on yhdessä tasossa, niin helpottaa senkin puolesta. Kai...
Onpa outoa, että poika kiusaa vauvaa, vaikka on siis tottunut pikkusisaruksiin. Ehkä se on tosiaan vaan joku vaihe. Voikohan kolmevuotias jo olla kyllästynyt tyttöseuraan? siis kaipaisko poikamaisempaa menoa? Äh, en minä osaa auttaa, kun mulla on pelkkiä tyttöjä...Voimia silti!
Juu, tää on nyt tullu, et kiusaa kaikkia, yleensä isompaa pikkusiskoa, mutta jos ei muita ole niin käy sitten vaikka mun kimppuun. Just eilen puras mua persuuksista, tuli vaan takaapäin kiinni ja haukkas |O Tietää tasan että niin ei tehdä...
Onneks lomakin loppuu joskus ja alkaa päiväkoti. Tulis nyt ees aurinkoiset ilmat niin voitais olla ulkona koko päivä. Siellä ei oo tarvetta kiusata ja uhmata...
Olisit purru takaisin! Mun poika puri mua kun oli jotain 1v ja purin välittömästi takaisin, ja se pureminen loppui pojalla siihen. Ei ne pannut tiedä mille se tuntuu kun ne tekee jollekin toiselle jotain jos kukaan ei niihin koskaan koske kuin silkkihansikkain.
Kaverin poika kans puri aina kaveriani ja ei uskonu millään. Lopulta kaverini puri takaisin ja käski miehensä kanssa tehdä samoin jos poika puree. No, miehensä ei suostunut, koska hänestä se on väärin ja yritti vaan kieltää ja selittää et ei saa...blaa, blaa... No, tilanne nyt se, että poika ei pure enää äitiään (eikä purru sen jälkeen kun siis kerran äiti puri takas) ja isäänsä puree vaikka kuin usein...