Mitä mä teen ton lapsen kanssa? Työntää sormet kurkkuun kokoajan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Lapsi siis reilu vuodenikäinen. On työntänyt käden kurkkuun jo kuukausien ajan, aina sitä on kielletty, mutta silti jatkanut. Nyt on alkanut oksentamaankin, aikaisemmin ei koskaan tullut oksennusta. En usko että lapsi hakee pelkästään huomiota, saa sitä kyllä ihan riittävästi. Onko muilla ollut samanlaista? Miksi lapsi jatkaa sitä, eihän se oksennustunne voi olla kovin mukavaa?

Noita hampaita on kertynyt jo 12, meidän tapauksessa tuntuu että ei liittyisi hampaisiin. Lapsi alkanut tekemään tuota nyt paljon enemmän kuin silloin kun ei vielä oksentanut..

Meilläkin tuota aina ajoittain tehdään ja joka kerta kun tekee, niin haen vesipullon ja annan huikan, niin sillä olen saanut lopetettua sillä erää, muuten ei lopeta.

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Meilläkin tuota aina ajoittain tehdään ja joka kerta kun tekee, niin haen vesipullon ja annan huikan, niin sillä olen saanut lopetettua sillä erää, muuten ei lopeta.

Hyvä idea! Mutta mitä teen kun laitan lapsen päiväunille, ja ennen kuin nukahtaa alkaa siellä tuota joskus tekemään? Jos menen huoneeseen, niin silloinhan se on huomioimista, ja silloin lapsi saattaa ajatella että alampas tekemään tätä enemmän, niin saan äidin tänne!

Eiks ne kaikki jossain vaiheess tee ton :D Ja sit vielä kun se käsi tungetaan kurkkuun ja kaikki sormet auki, niin johan yököttää. Ton ikänen on viel niin pieni, ettei kielloista niin piittaa ja sitä syy-seuraussuhdetta - vaik ei niin kivalta tuntuiskaan - täytyy tässäkin asiassa testata monen monta kertaa. Menee ohi ajan kanssa.

Yhteistyössä