mitä mä teen tässä tilanteessa? apuja (isän tapaamiset)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pesukarhu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pesukarhu

Jäsen
06.01.2006
254
0
16
mitäs tässä tilanteessa tekee

mulla lapsille yksinhuoltajuus virallisesti ja lapset saa tavata isää.
mutta nyt isä ei suostu tapaamaan kun 2lasta ja 3:nen hylkäs eli ei kiinnosta tavata.

pystynkö tehdä niin että isä ei tapaa ollenkaan tätä nuorimmaista vaikka onkin lapsen isä.

tää nuorin lapsi 1v9kk ja lapsi näkee isänsä vain kun hakee kolme lasta itselleen. mutta sitten tää nuorin lapsi viedään isovanhemmille ja jatketaan matkaa toiselle paikkakunnalle. sitten kun lapset tuodaan kotiin niin nuorin ei taaskaan näe isää kun autossa.
nyt tää riistäyty pahan kerran kun huomasin että isää ei kiinnosta kun nää isommat lapset ja pienin ei olis saanu edes syntyä.

tää on oikeesti kamala tilanne muksut nyt isällä ja nuorin kotona.

saanko siis yksin päättää sossussa että tapaako lapsi isäänsä kun kerran ei isää kiinnosta vain syrjii

isommat siis sais tavata isää mutta en halua että isä tapaa omaa nuorinta lastaan.

mulla tässä mies ja se on tajunnut hyvin että nuorimmaista muksua ei kannata isälle antaa kun ei kiinnosta. myös mun vanhemmat sitä mieltä että nuorimmaista en anna isälle

Onpa vaikee tilanne. Jopa oma tilanne tuntuu tuohon verrattuna hyvin helpolta. Mulla 4 lasta jotka jo onneksi isoja. Mutta niitten isä hylkäs ne kokonaan (kaikki) kun meillä ero tuli. Nuorin oli sillon 1v. Nyt nuorin on jo 14v. Ei edes joulukorttia ole tullut eikä me edes tiedetä missä maassa se asuu ?

mä en tiedä noista huoltajuus/tapaamisjutuista mitään, kun ei oo kokemusta, mutta eikös siltä lastenvalvojalta kannattaisi kysyä asiaa? jos ei pieninkään pääse, niin ei kai isompienkaan tarvitse mennä?

no,en tiiä mitä tos tilantees tekisin..en toisaalta sit haluais et muitakaan ottaa...mut sit oes epäreilua lapsille...mut entä ku tää pienin kasvaa ja tajuaa enemmän?mitä se ajattelee ku muut sisarukset isä ottaa kylään...

en annakaan nuorinta

tässä on nyt sitten niin että en pidä mitään yhteyttä lasten isään tämän jälkeen. saa isä olla vieraitten lasten kanssa. mutta omiaan ei sitten ainakaan ei näe. eron jälkeen lasten isä ei käyny katsomassa 4kk

Parasta ois jos sun uusi mies adoptoisi nuorimmaisen omakseen, sillä voin vaan kuvitella miten pahalta nuorimmasta tuntuu kasvaessaan että oma isä haluaa olla isä vain isoille sisaruksille.

Saanko kysyä lastesi sukupuolta? Siis onko isommat poikia/tyttöjä, onko nuorin eri sukupuolta?

Alkuperäinen kirjoittaja Just joo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ehkä mies ei jaksa yksin hoitaa 3 lasta, ja kiinnostuu nuorimmasta sitten kun on helpommassa iässä?

Ja mikäs isä se sellanen on?

no ei ainakaan täydellinen. Omakin isä on laiska itsekäs narsistipaska, joka ei ottanut lapsiaan luokseen ennen kuin hoitivat itse itsensä, ja silloinkin muu miehen suku hoiti ruoat ja pesut lapsille pääsääntöisesti.

Ihmisiä ei voi muuttaa.

Parasta ois jos sun uusi mies adoptoisi nuorimmaisen omakseen, sillä voin vaan kuvitella miten pahalta nuorimmasta tuntuu kasvaessaan että oma isä haluaa olla isä vain isoille sisaruksille.

Saanko kysyä lastesi sukupuolta? Siis onko isommat poikia/tyttöjä, onko nuorin eri sukupuolta?

3tyttöä ja iät 6v 3v ja 1v9kk

No ehkä mies ei jaksa yksin hoitaa 3 lasta, ja kiinnostuu nuorimmasta sitten kun on helpommassa iässä?

kyllä pitäs pärjätä tuon nuorimmaisen kanssa kun osaa jo kävellä.

vetosin lasten isälle että mun nykynen mies sillä pojat 3v ja 2 pojat ja se on pärjännyt niitten kanssa eikä mitään mutkia ole ollut

Kovin surulliseksihan tuo vetää :'(
Mä en varmaan antais sitä nuorempaa mukaan,kun ei osaa vielä kertoa miten häntä kohdellaan siellä. Kysy isältä suoraan miksi näin ja onko ajatellut miltä se lapsesta tuntuu.

Yhteistyössä