Mitä mä teen tän miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pöytätavat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pöytätavat

Vieras
Olen tapaillut nyt pari viikkoa yhtä mukavaa ja komeaa miestä. Pidän hänestä muuten valtavasti, mutta yhden miinuksen olen hänessä huomannut: hänen pöytätapansa! Oltiin ravintolassa syömässä, niin herra häpeilemättä söi suu auki ja vielä puhui ruoka suussa.

Yks asia, mitä mä en vain voi sietää, niin hullulta kuin se kuulostaakin. Mulle tulee ihan fyysisesti paha olo, jos joku maiskuttaa suu auki ja puhuu ruoka suussa. En tiedä, pystynkö ajattelemaan mitään vakavampaa sellaisen miehen kanssa, jonka seurassa tulee paha olo. Muuten kemiat kohtaa hyvin. Kehtaanko huomauttaa miehelle asiasta? Ootteko koskaan joutuneet vastaavaan tilanteeseen?

Tottakai sille voi jotain. Voihan sitä yrittää nätisti mainita tuosta. Kyllä suu kiinni syöminen opetetaan jo alle kouluikäisille. Sehän nyt on päivän selvää ettei suu auki kuulu mässyttää.

mua ärsyttää kans kaikenlainen maiskutus ja mussutus sekä ruoka suussa puhuminen, joten ymmärrän täysin sun probleeman. mut ohan se aika vaikeeta mennä sanomaan kyseisestä asiasta...

[QUOTE="mä";24879820]Sä olet tapaillut, huom. tapaillut, et seurustellut miestä kahden viikon ajan ja olet jo muuttamassa häntä mieleiseksesi. Mitäpä jos mies haluaisi vaihdossa ruokalutapojen muuttamisesta sinun alkavan pukeutumaan vähintään kolmesti viikossa minihameeseen.[/QUOTE]

Öö... en ole. Pohdin tässä, että kehtaako asiasta mainita, en ole "kouluttamassa" häntä mitenkään. Kuuluu hyviin käytöstapoihin osata käyttäytyä ruokapöydässä.

Öö... en ole. Pohdin tässä, että kehtaako asiasta mainita, en ole "kouluttamassa" häntä mitenkään. Kuuluu hyviin käytöstapoihin osata käyttäytyä ruokapöydässä.
Hyviin käytöstapoihin kuuluu myös kiittäminen, ovien aukaiseminen, jalot ajatukset, hyväntekeväisyys, syöminen haarukka vasemmassa ja veitsi oikeassa kädessä. Ne ovat hyviä käytöstapoja, mutteivät elämän välttämättömyyksiä ja mies on ilmeisesti tullut elämässään toimeen tähänkin saakka mussutuksesta huolimatta.

Sanoahan aina voit, mutta mikään velvollisuus miehellä ei ole muuttua.

Alkuperäinen kirjoittaja Näkymätön Ninni;24880114:
Voi kamala että mä kanssa inhoon suu auki syömistä ja mässytystä, olen kyllä kouluttanut niin miehen kuin lapset syömään suut kiinni.

Ihanaa kun löytyy muitakin.

Mä ymmärrän, et mua pidetään nipona ja pikkumaisena, kun viitsin edes välittää moisesta, mutta mä en voi sille mitään, etten siedä ruoka suussa puhumista. Kyläpaikoissakin tekee pahaa, kun joku molisee suu täynnä, mässyttää kovasti ja ryystää päälle kahvia.

Eikö ne ymmärrä kuulostavansa ja näyttävänsä idiooteilta?

Yhteistyössä