\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 23:42 tuttiritari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:25 Mimosan äippä kirjoitti:
ymmärrän miksi haluat kaakeleihin muutosta, kaamean väriset. Itse ottaisin nua irti ja asentaisin mosaiikkilaattaa tilalle. Vaihdoin meidän keittiöön mosaiikin ja tein ihan itse työn ei ollut vaikeaa... siirty meidänkin 1990 luvun keittiö 2000-luvulle =)
paljonko maksoi tuo mosaiikkilaatoitus? mitenhän sen osaisi itse tehdä?

eikös nuo edullisemmat oo jotain 10e neliö? tai joskus vaan vilassut jotain mainoslehteä,mitä kaikkea siihen tarvitaan lisäksi? että paljon ne muut tarvikkeet maksaa laattojen päälle? =)
Itse ostin netraudasta www.netrauta.fi lasimosaiikkia, oli hieman päälle kympin neliö, keittiön taustaanhan ei paljoa tarvita meillä meni noin puolitoista neliötä.
sit siihen tarvitaan laattojen kiinnityksen saneeraus/remonttilaastia, halvimmat säkit kympin paikkeilla ja saumauslaastia 10-20e & silikoonia 6e
saneerauslaastin levittämiseen tarvitaan sellainen siihen hommaan käytettävä levitin ja saumauslaastiin kuminen levitin
Kannattaa katsoa netistä laatoitusohjeita, sillä laatoittamistahan tuokin on vaikka pieni tila. Laatat on isossa verkossa kiinni, joten oli helppo laittaa taustaan ja saada suoraan menemään.