Mitä mä teen sähköisille hiuksille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitä hiustenhoitotuotteita käytätte näin talvisin kun hiukset sähköistyy?

Mä pesen hiukseni joka toinen päivä shampoolla (Tigin shampoo ja hoitoaine ). Lisäksi suihkuttelen aina Swarzkopfin hiustenhoitosuihketta (kampaamokamaa tämäkin ). Mitä mun pitäisi tehdä toisin, että hiukset eivät leijailisi pitkin kasvoja?

Osis-sarjasta (kampaamotuote) löytyy sellainen Hairbody-suihke, joka vähentää sähköisyyttä. Se on muotoilu- ja hoitosuihkeen välimuoto, eli antaa kevyen pidon ja silottaa hiusta, mutta ei ole kuitenkaan liian hoitava ja tee hiusta raskaaksi.

Myös Goldwellilla on ollut yleensä talvisin sellainen jouluisen tuoksuinen hoitosuihke, joka vähentää sähköisyyttä hyvin. En tiedä onko sitä vielä olemassa kun se on aina ollut sellainen kausituote...

Itse olen huomannut, että ne suihkutettavan malliset hiuksiin jätettävät hoitotuotteet tekevät usein hiukset sähköisiksi, minusta parempia ovat sellaiset emulsiomaiset käsin hiuksiin levitettävät aineet. Kokeile vaikka jotain ihan perusmarkettihyllystä.

Alkuperäinen kirjoittaja äipykkä:
Itse olen huomannut, että ne suihkutettavan malliset hiuksiin jätettävät hoitotuotteet tekevät usein hiukset sähköisiksi, minusta parempia ovat sellaiset emulsiomaiset käsin hiuksiin levitettävät aineet. Kokeile vaikka jotain ihan perusmarkettihyllystä.

mie taas kokenu päinvastoin. ne hiuksiin levitettävät tekee tukan kamalan painavaks ja likaisen näköiseksi, oloiseksi
suihkutettavista olen tykänny, nyt mulla joku vaaleanpunanen oliskohan schwartskoffia

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
älä pese liian usein, kerran päivässä on liikaa. mielummin vaikka joka toinen. ja tosiaan väärä hoitoaine, kysy liikkeestä.

Pesenkin joka toinen päivä vain. Ja kyllä noiden hoitoaineiden pitäisi olla hyviä...

Yhteistyössä