Mitä mä teen näitten miesten kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei normaali yksilö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei normaali yksilö

Vieras
Tyyppi A) Korkeasti koulutettu, hyvännäköinen, fiksukin, mua 8 v vanhempi joten aikuiseksi veikkaisin.. eronnut kahden lapsen isä.

Tyyppi B) Amiskoulutus, ei ulkoisesti mitenkään viehättävä, mutta vaikuttaa "varmalta" saaliilta, ujohko, rauhallinen, ehkä jopa kiltti.

Tyyppi C) Rekkamies. Hah. Tavattu muutaman kerran ravintolassa, vaihdettu nrot, treffit ois kai lauantaina. Ravintolassa. Selkeästi kiinnostunut, mutta oletan että vaan seksistä. En mäkään varmaan muusta, en ole varma olenko kiinnostunut edes seksistä vai pelkästään viehättynyt sen miehen kiinnostuksesta. Ulkonäkö ei vetoa muhun ollenkaan. Mutta "se jokin" vetoaa, en tiedä mikä.

Kaks ekaa nettideittejä, tahtoisivat tavata. Mä en ole varma. Mä haluaisin A-tyypin, mutta mun itseluottamus on niin pohjilla että en usko ikinä saavani sitä ihmistä. Joten perun koko ajan sen ehdottamat treffit milloin mihinkin syyhyn vedoten :(
B-tyyppi haluais tutustua, mua ei vaan kiinnosta. Mutta se ois samasta kaupungista ja varmaan kiltti ja mukava. Ehkä. En tiiä. Mutta sen tyypin ulkonäkö tökkii.
Ja sitten tää sankari C. Ehkä ois helpointa antaa sille lauantaina, niin ei tarttis siitäkään enää kuulla koskaan mitään.

Miks mä oon tämmönen. Pitäis kai olla yksin vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei normaali yksilö:
Tyyppi A) Korkeasti koulutettu, hyvännäköinen, fiksukin, mua 8 v vanhempi joten aikuiseksi veikkaisin.. eronnut kahden lapsen isä.

Tyyppi B) Amiskoulutus, ei ulkoisesti mitenkään viehättävä, mutta vaikuttaa "varmalta" saaliilta, ujohko, rauhallinen, ehkä jopa kiltti.

Tyyppi C) Rekkamies. Hah. Tavattu muutaman kerran ravintolassa, vaihdettu nrot, treffit ois kai lauantaina. Ravintolassa. Selkeästi kiinnostunut, mutta oletan että vaan seksistä. En mäkään varmaan muusta, en ole varma olenko kiinnostunut edes seksistä vai pelkästään viehättynyt sen miehen kiinnostuksesta. Ulkonäkö ei vetoa muhun ollenkaan. Mutta "se jokin" vetoaa, en tiedä mikä.

Kaks ekaa nettideittejä, tahtoisivat tavata. Mä en ole varma. Mä haluaisin A-tyypin, mutta mun itseluottamus on niin pohjilla että en usko ikinä saavani sitä ihmistä. Joten perun koko ajan sen ehdottamat treffit milloin mihinkin syyhyn vedoten :(
B-tyyppi haluais tutustua, mua ei vaan kiinnosta. Mutta se ois samasta kaupungista ja varmaan kiltti ja mukava. Ehkä. En tiiä. Mutta sen tyypin ulkonäkö tökkii.
Ja sitten tää sankari C. Ehkä ois helpointa antaa sille lauantaina, niin ei tarttis siitäkään enää kuulla koskaan mitään.

Miks mä oon tämmönen. Pitäis kai olla yksin vaan.

Tuo yks typerä' hymiö tuolla tarkoittaa tyyppi Beetä.

No, onneksi nuo kolme eivät ole maailman ainoat miehet. Jos ei sytytä, niin ei. Mä tapaan ehkä 10 vuoden välein sellaisen, josta kiinnostun (jos fiktionaalisia miehiä ei oteta lukuun!). Ei ole häpiä olla yksin, mutta huonoon suhteeseen sukeltaminen vain siksi, että ois joku on jo noloa. Etenkin kun itse tunnistaa tilanteen jo etukäteen.

otappas toi rekkamies.pyörität viikonlopun vällyjen välissä sitten toi b.nössö mutta varma tapaus
ottasin koulutettavaksi.siitä vois saada kunnollisen.tosta aasta en niin perustais kun on kierrätyksessä ja on noita mukuloitakin

Unohtui, että b-tyypilläkin on lapsia. En muista onko ollut naimisissa koskaan vai ei. Mua kolmisen vuotta vanhempi. Rekkamies on pari vuotta vanhempi.
Se a olis paras, mutta mun itseluottamus ei todellakaan riitä siihen kelkkaan mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mä en laskisi A:ta ja B:tä edes vaihtoehdoiksi, ennen kun olette tavanneet vähintään muutaman kerran oikeassa elämässä. Netti on vaan netti.

Olet kyllä ihan oikeassa. Mutta musta tuntuu että en edes halua tavata ainakaan a.ta koskaan. :(