mitä mä teen meidän hoitokoiran kanssa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
puoli vuotias ulkokoira, omistajat sanoivat että ei tule sisälle kun hirveillä pakkasilla, harmiton ja helppo kaveri..
no, meilläpä se ulisee koko ajan ulkona et päästäkää sisään, minä päästän, sit se kuseksii kaikki lattiat (jättivät sitten mainitsematta ettei ole sisäsiisti!!) sit se haluaa ulos, se haluaa sisälle, se haluaa ulos, se haluaa sisälle, se haluaa ulos... piti olla aika vitusti helpompi hoitosetti kun mitä on!! missään ei ole hyvä (ollaan sille tuttuja ihmisiä ja meidän koti on sille tuttu paikka).
mä tuun hulluksi.

Käy koiran kans vaikka kävelemäs hetken aikaa. Olisko koti-ikävä iskenyt ja tylsistyy oudossa paikassa. Laita ulos joku lämmin peti, joku alusta missä voi maata esim kuistilla.

sillä on ulkona peti ja pelit ja vehkeet, luita ja leluja. sen on sisällä tosi kuuma kun meillä lattialämppärit päällä ja ulkona se vaan ei viihdy. se on eilispäivästä n.klokahdesta asti painanut meidän koiran kanssa tossa pellolla vapaana ja jäällä.
mä olen tänään aamulla käyttänyt ne lenkillä ja ne on painanut taas tossa pellolla, että liikuntaa on kyllä ollut.
kaiken kukkuraks omistajat tuleekin hakeen kai vasta huomena vaik piti tulla tänään.

Alkuperäinen kirjoittaja oma moka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
omistajat tuleekin hakeen kai vasta huomena vaik piti tulla tänään.

ja sä suostut?
olisit ilmoittanut että ei käy, koira lähtee tänään.

nokun ne sattuu oleen isabella-laivalla mikä myöhästyy jonku vian takia (voi lukee ihan iltalehdestä ) ja sen takia niiden kotiutuminen myöhästyy ja ne on joskus 2 aikaan yöllä kotona...

Yhteistyössä