mitä mä teen illalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
poika menee nukkumaan 20-21 välillä ja on erittäin todennäköistä et mies ja sen kaveri lähtee baariin...
eilen illalla jo katsoin leffaa ja mässäsin ja otin jalkakylvyn.. ja tänään aamusta tein parit kuorinnat..
kaikki kaverit on yhden tutun kolmekymppisillä, et ei oo oikein ketään kuka tulis seuraks :/
tää palstailukin on ihan perseestä :D
byääääääää, ärsyttääääää.... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
poika menee nukkumaan 20-21 välillä ja on erittäin todennäköistä et mies ja sen kaveri lähtee baariin...
eilen illalla jo katsoin leffaa ja mässäsin ja otin jalkakylvyn.. ja tänään aamusta tein parit kuorinnat..
kaikki kaverit on yhden tutun kolmekymppisillä, et ei oo oikein ketään kuka tulis seuraks :/
tää palstailukin on ihan perseestä :D
byääääääää, ärsyttääääää.... :snotty:

mä kun meinasin just sanoo että tuu mun kaa ulos,mutta mutta sulla olikin todenäköisesti ukko menossa tänää...totaaaa..kuori naamaas,puhu puhelimessa,täytyä vauvakirjojen puuttuvia siuja,käy saunassa,(jos mahollista)nauraaa siinä sulle jotain...

en saa nukuttua noin aikasin, nukuin niin hyvät yöunet viime yönä ja oon muutenki niin yökukkuja..

miehellä on kaveri tän viikonlopun käymässä kauempaa, kaveri auttaa miestä raksalla ja tänään illalla menevät varmaan baariin.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Saisitko pojalle hoitajaa niin pääsisit itsekkin sinne kolmikymppisille?

en mä halua sille hoitajaa, oli just viikon iskälässä ja tuli eilen kotiin, en raaski laittaa hoitoon :|
ja meidän tapauksessa ei hoitaja voi tulla meille, eli pojan olis mentävä muualle yöksi..

mun vatsanahka ei kestä enempää herkkuja :D:D ku ei oikein millekää hikilenkillekään pääse kun toi ipana vähän hidastaa vauhtia :D
oon niin levoton sielu et eilinen koti-iltakin oli jo liikaa, ahdistaa jo valmiiks tää ilta :ashamed:
mut kai se palstaillessa ja nenää kaivaessa menee, jos ottais jopa yhden siiderin :D

mulla on tylsäääääää |O
äijät painaa raksalla ainaki puoleen yöhön, kuolen tylsyyteen jo nyt.
kävin kattomassa tos paikallisella kiskalla jos olis jonku leffan vuokrannu, mut siel on niin suppeet valikoimat et ne on kyl kaikki jo katsottu tai sit ei kiinnosta.. :/
ja tää palstakin pukkaa "service unavailablea" :headwall:
mua AHDISTAAAAAAAAAAAAAAA |O

Yhteistyössä