mitä mä nyt teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä tehdä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä tehdä?

Vieras
piti jättää huomenna(vuokra) asunnon haku paperit eräästä valmistuvasta talosta(kt) mutta tulikin muita rahamenoja niin mietinkin nyt onko siinä nyt mitään järkeä.Kyseessä olis kaksio,41neliötä 472 e/kk. Paperit täytetty ja tosiaan huomenna viiminen palautuspäivä mutta mä en tiedä...enää.
Mutta hulluksi mä tulen tässä kämpässä ja muutenkin ihan tökkiytynyt tähän asuntoon.Eihän sitä oo missään sanottu et ees saisin sen asunnon mutta kun se olis upouusi eikä mikään kusiputka.Miks aina kaikki menee päällekkäin:(?

[QUOTE="mama";25977510]siis takuuvuokraako meinaat vai mitä?[/QUOTE]

siinä on 1kk takuuvokra maksettava mutta en mä sitä meinannut vaan et onko mulla varaa maksaa sitä vuokraa joka kuukausi.Mulla olis ollut varaa mutta nyt tuli muita rahamenoja niin mietin et montako kuukautta mun pitää kitkutella nyt sitten syöden makaroonia ja tonnikalaa...Ei sitä varmaan montaa kuukautta kestäis mut silti.Ja kun se asunto on aika kallis...vai eikö muka ole 41neliötä 427e +vesi ja sähkö kulutuksen mukaan. Mutta toisaalta tää on valmistuva kt joten siellä on sit kaikki upouutta.

Yhteistyössä