mitä mä nyt teen?!??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -tiNttU-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Autossa ei ole isofix-kiinnikkeitä. Voinko kuitenkin ostaa isofix-istuimen?!? Se on kaikista kaunein ja kyllähän sen jotenkin sinne autoon saa kiinni...

Kaukaloa ei vaan saa vöillä kiinni takapenkille, ihan mahdotonta! Jos vaan laittaa sen sinne takapenkille nätisti, onhan se vauva niissä kaukalon vöissä kiinni?!?!?!? Onnettomuudethan sattuu muutenkin aina muille, kuin meille.......

Autossa ei ole isofix-kiinnikkeitä. Voinko kuitenkin ostaa isofix-istuimen?!? Se on kaikista kaunein ja kyllähän sen jotenkin sinne autoon saa kiinni...

Kaukaloa ei vaan saa vöillä kiinni takapenkille, ihan mahdotonta! Jos vaan laittaa sen sinne takapenkille nätisti, onhan se vauva niissä kaukalon vöissä kiinni?!?!?!? Onnettomuudethan sattuu muutenkin aina muille, kuin meille.......

joo meilläkin lapset hilluu välillä seisaalteen takapenkillä ja millon mikäkin raaja ikkunasta pihalla, on ne sellasia vilpereita <3 mä kans uskon et ei ne onnettomuudet meille satu, laita vaan se istuin irrallaan sinne takapenkille. onneks on muitakin äitejä jotka ei oo niin ylihysteerisiä tällasten asioiden kanssa!!! lasten turvallisuus on ihan yliarvostettu asia!!

APUA meijän NicoPetterillä on vesirokko! Ekat näpyt tuli tänää! Voiks maanantaina viiä kouluu??
Apua, meijän NicoPetterillä oli pepusta mitattuna lämpö 37,4 ja se on aina ollu kainalosta mitattuna vaan 37, onko sillä nyt kuumetta vai ei?? NicoPetterihän on jo 15 ja teinithän hikoaa jatkuvasti, voinko mä luottaa tohon mittarin lukemaan vai mittaanko pyllystä uudestaan??

Mies sanoi mua läskiks. Se ei ymmärrä et mä painan paljon ku mulla on kilpi rauhasen vajaa toiminta vaikka veri kokeet on aina ollu normaalit. Sen lisäks mulla on painavat luut. Se sanoo etten saa syödä levyllistä suklaata joka päivä. Syön muka epä terveellisesti. Viime viikollakin söin omenan

Mulla on poika, 9kk. Tänä aamuna nousi 40 asteen kuume ja sinisiä pilkkuja ilmestyi ympäri kehoa, voinko silti viedä hänet päiväkotiin kun hän on kuitenkin jo pitkään odottanut että pääsee tänään ryhmän kanssa sea-lifeen? :(

Pika-apuja!!! Pliis nyt palstasiskot auttakaa, mitä mä teen?! 2v juoksee ympäri asuntoa kastelukannu kädessä ja kastelee kaikki lattiat!!! Nauraa räkättää iloisesti!!! Mä kyllä laitoin sille vettä sinne kannuun kun se niin nätisti pyysi ja siinä vaiheessa rauhallisesti selitin lapselle miten sisällä ei saa kastella! Mut nyt se kuitenkin juoksee ympäriinsä ja vesi roiskuu!!! Pliis jotain jelppiä?! Kaikki keinot on jo käytetty!!! Rauhallinen selittäminen ei tehonnu niin eihän tässä ole mitään muuta mitä voi enää tehdä kun katsella vierestä?! Neuvoja????

Nyt meni hermot! Meidän JessicaJemina meni tänään varta vasten päiväkotiin vaikka oli kotipäivä kun päikyssä oli leivontapäivä. Niin lapsi tuli itku silmässä kotia kun se ei saanutkaan leipoa kun kolme pullaa?!!?!!??Meille oli vielä kahvivieraita tulossa ja nyt ei sitten olekaan pullaa mitä tarjota!
Niin mihin mä nyt teen ilmoituksen noista laiskoista hoitajista, suoraan esimiehelle ja lehden yleisöosastolle?!
Helvetti kun pistää kiukuksi, mähän niiden hoitajien palkat maksan!

Uimahallissa tänään joku akka toi taas ainakin 1-vuotiaan poikansa NAISTEN PUOLELLE!!! Johan se noin vanha käveleekin, ja ihan selvästi katseli meidän puolivuotiasta Jessica-Hempukkaa sillä silmälllä!!! Ja kaiken lisäksi sillä ämmällä oli kynitty broileri alapäässä! :mad::kieh:Kyllä teki mieli avautua sille, mutten kerinnyt kun piti keskittyä kyykkyvatkaamaan! :rolleyes:

Uimahallissa tänään joku akka toi taas ainakin 1-vuotiaan poikansa NAISTEN PUOLELLE!!! Johan se noin vanha käveleekin, ja ihan selvästi katseli meidän puolivuotiasta Jessica-Hempukkaa sillä silmälllä!!! Ja kaiken lisäksi sillä ämmällä oli kynitty broileri alapäässä! :mad::kieh:Kyllä teki mieli avautua sille, mutten kerinnyt kun piti keskittyä kyykkyvatkaamaan! :rolleyes:

V.....o sä mun broileria tuijotit :kieh: Keskity vaan sen rämemajavasi vatkaamiseen. Nico-Petteri tulee vielä 12 vuotiaanakin mun mukana naisten puolelle kun sen pitää saada ottaa tissihiukkaa aina kun se haluaa. Mä imetän niin kauan kun se haluaa!!!!!

Mitä mä voin tehdä näistä ruuaksi?!? Elikkäs hunajamarinoituja broilerisuikaleita, kermaa, sipulia ja valkosipulituorejuusto. Pastaa on lisäks kaapissa ja mausteita. AUTTAKAA!!!

[QUOTE="...";24010876]Mitä mä voin tehdä näistä ruuaksi?!? Elikkäs hunajamarinoituja broilerisuikaleita, kermaa, sipulia ja valkosipulituorejuusto. Pastaa on lisäks kaapissa ja mausteita. AUTTAKAA!!![/QUOTE]

Koita tehdä niistä kiuasmakkaraa. Toimii ainakin meillä!!!!!!!!!!!! Jos ei oo kiuasta, koita tehdä notski johonki, esim olkkarin lattialle. Ajaa saman asian.

mun pitäs ostaa talvihaalari mun pojalle,mikä merkki ois hyvä...poika on intissä ja on kuulemma kylmä inttivaatteissa talvella?oisko joku ticketti hyvä?
miks inttikaverit kiusaa mun poikaa kun haluan imettää häntä viellä kunnes poika on itse valmis luopumaan tissimaidosta?törkeetä kun inttikavereiden vanhemmat ei oo osannu kasvattaa lapsiaan...oisko ls-ilmon paikka?
onko se teistä ok että mun tytär 4v pyöräilee ilman kypärää kun hänellä on niin kauniit kiharat jotka voi mennä lyttyyn kypärässä?hän on myös ajanut motocrossia ilman kypärää samasta syystä-

Ensinnäkin miksi perseessä on reikä?! Siis mitä hel***tiä?!

Ja toiseksi miksi te kaikki olette aina väärässä???? Mikä helve**i teissä on vikana?!!!

Neljänneksi miks kukaan ei tykkää musta? Mää oon nähny kun meidän rivo naapuri (nainen) kattoo mua SILLÄ silmällä. Siis mitä ihmettä? Miks se ei kato silmillä mitkä sillä on päässä?

Yhteistyössä