Mitä mä keksin että elämässä olis jotakin sisältöä..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Ahdistaa, ahdistaa, ahdistaa. Tuntuu että elämässä ei vaan oo mitään.. Lapsia ei vaan tunnuta saavan ja yhtäkkiä vaan tuntuu että ei ole tyytyväinen mihinkään. Koko ajan vaan töitä ja töitä. Sitten käydään välillä kotona tai on viikonloppu välissä ja sillonkaan ei tapahdu mitään. Mitä ihmettä keksin, että elämään tulisi edes JOTAKIN??

No aloitat jonkun harrastuksen.

Mun henkireikä on agility. Se on mun ikioma irtiotto arjesta 2-3 kertaa viikossa. Isätä puolestaan käy 2-4 kertaa viikossa salilla. Me muututaan molemmat ihan hirviöiksi mikäli ei päästä tahoiltamme harrastamaan ja viettämään hetki omaa aikaa omien kiinnostustemme kohteiden parissa.

Ei, ei me sitä lasta ihan tekemisen puutteen takia haluttu kuitenkaan. Nyt kun tässä vaan niin pitkään on yritetty lasta niin alkaa masentamaan ilmeisesti muutenkin oma elämä, jotenkin sitä kai ajattelee että sitten jos saisi niitä lapsia niin omalla elämällä olisi jokin tarkoitus.

Mulle ainakin matkailu antaa ihan valtavasti piristettä arkeen. Eihän sinne itse matkalle pääse montaakaan kertaa vuodessa mutta osa iloa on suunnitella ja haaveilla. Ja tietenkin jälkeenpäin muistella.
Aina on joku reissu suunnitteilla, kaipa tarvitsen päämäärän mitä odottaa.

Ja viikonlopuille on tapana keksiä aina jotain pientä kivaa..oli se sitten vaikkapa illallinen hyvässä ravintolassa, keilailua, leffa, messut..

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Mulle ainakin matkailu antaa ihan valtavasti piristettä arkeen. Eihän sinne itse matkalle pääse montaakaan kertaa vuodessa mutta osa iloa on suunnitella ja haaveilla. Ja tietenkin jälkeenpäin muistella.
Aina on joku reissu suunnitteilla, kaipa tarvitsen päämäärän mitä odottaa.

Ja viikonlopuille on tapana keksiä aina jotain pientä kivaa..oli se sitten vaikkapa illallinen hyvässä ravintolassa, keilailua, leffa, messut..

Tuo matkusteleminen onkin kyllä sellainen mistä ainakin haaveilen. Ja kovasti suunnittelenkin välillä. Mutta aina se tyssää johonkin, en ymmärrä miten se aina voi mennäkin niin mutta ikinä ei mihinkään päästä! Millon ei ole rahaa tai sitten ei ole lomaa tai lomat on eri aikaan tai miestä ei vaan kiinnosta tai jotakin. Aina siihen joku este tulee. Mutta, voisin taas yrittää kuitenkin :) Kyllähän sitä suunnitellessakin saa aikaa menemään!

Onhan se kyllä niin että kun jotain tekemistä alkaa itselleen ihan tekemällä tehdä, niin kyllä siihen rahaa palaa. Itse tykkään shoppailla, ja siinä missä Silmukka- suunnittelee reissuansa niin minä suunnittelen että mitä vaatteita aion seuraavaksi ostaa.

Mutta ette kai te miehesi kanssa ihan yksin ole? Kai teillä on ystäviä joiden kanssa voi viettää aikaa?

Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Onhan se kyllä niin että kun jotain tekemistä alkaa itselleen ihan tekemällä tehdä, niin kyllä siihen rahaa palaa. Itse tykkään shoppailla, ja siinä missä Silmukka- suunnittelee reissuansa niin minä suunnittelen että mitä vaatteita aion seuraavaksi ostaa.

Mutta ette kai te miehesi kanssa ihan yksin ole? Kai teillä on ystäviä joiden kanssa voi viettää aikaa?

hmm.. ei kai meillä hirveästi ole sitten ystäviä. Sukulaisten kanssa vietetään aikaa joskus, mutta aika harvoin nähdään niitäkään.

Niin kauan kun teillä ei ole lapsia, niin koettakaa tehdä asioita, jota lapsiperheenä on vaikea/mahdoton tehdä. Juuri matkailu, patikointi, kirjallisuuden harrastaminen, teatterit, parisuhde keskiöön siis. Se kärsii usein sitten kun lapsia tulee :xmas:

miten olisi jokin kansalaisopiston kurssi. Kiinnostaako vieaan kielen opiskelu, huovutus, maalaus tms. Myös kotona voi harrastaa käsitöitä, askartelua, puutarhahommia, huonekkalujen entisöintiä jne.

Yhteistyössä