Mitä luulette? Suomeen sota.

Ihmiskunnasta uskon ihan mitä tahansa, mutta elän tätä hetkeä. En tunnin tai vuosien päässä. Ei ole "sotaa vallottajia vastaan" 12.3.2016 klo 21.22. Haasta oikeuteen jos olen väärässä.
Enempää en jaksa tähän ketjuun vastailla, sama kuin päätä löisi seinään. Turhaa hommaa. Jokainenhan saa tehdä elämänsä ihan niin kurjaksi kuin haluaa, kunhan ei vaadi sitä muilta.

Tjaah sodat loppuu sitten vasta kun yhteiskunnassa ei ole lampaita jotaka suostuu muiden lampaiden ohjeisiin. Oishan se nyt kumma mä en ainakaan menisi sotimaan tälläsen yhteiskunnan puolesta jossa leipäjonot kasvaa ja oman eduntavoittelijat mellastaa. samalla ku köyhät kuolee säästösyistä. Niin mä viellä menisin tälläsen takia tapattamaan itteni noh paperi se on joka siitäkin vapauttaa :D.

ei toisenlaista yhteiskuntaa voisikin puolustaa mutta ei lampaiden.

porta katupoika berliinistä sanoi sen osuvasti jo ww2. Hän katseli niityn poikki saapuvaa erää sylkäisi tuleen ja tokaisi vierustoverilleen. Miksi me saksalaiset olemme niin sota innokkaita meidät on luotu noudattamaan sääntöjä osaamme ohjekirjat ulkoa mutta auta armias jos sitä ei ohjekirjassa lue olemme hukassa. tokasi että tällä kehitysvauhdilla siihen menee tuhat vuotta ennenkun suurin osa osaa kurkata mitä on sen sääntökirjan toisella puolen.

Tjaah sodat loppuu sitten vasta kun yhteiskunnassa ei ole lampaita jotaka suostuu muiden lampaiden ohjeisiin. Oishan se nyt kumma mä en ainakaan menisi sotimaan tälläsen yhteiskunnan puolesta jossa leipäjonot kasvaa ja oman eduntavoittelijat mellastaa. samalla ku köyhät kuolee säästösyistä. Niin mä viellä menisin tälläsen takia tapattamaan itteni noh paperi se on joka siitäkin vapauttaa :D.

ei toisenlaista yhteiskuntaa voisikin puolustaa mutta ei lampaiden.

.

Olet itsekin sokea lammas. Et näe edes sitä, että tuleva sota käydään muhamettilaisvalloittajia vastaan eikä suinkaan Sipilän ja kumppaneiden mädätysideologian puolesta.
Ei, tuleva sota on kantasuomalaiselle eloonjäämistaistelua. Etkä sinä meinaa osallistua? Bäääää.....bäää.

Olet itsekin sokea lammas. Et näe edes sitä, että tuleva sota käydään muhamettilaisvalloittajia vastaan eikä suinkaan Sipilän ja kumppaneiden mädätysideologian puolesta.
Ei, tuleva sota on kantasuomalaiselle eloonjäämistaistelua. Etkä sinä meinaa osallistua? Bäääää.....bäää.
päin vastoin tein jo koulussa 2003 miten sota seuraava syttyy ja noh sillon oli iragin sota päällä mutta se dominoefekti mitä siitä seuraa ja noh jokaikinen taphtuma pitänypaikkansa. eli jo kerkesin hyvissä ajoin varautumaan siihenkin seikkaan jotta minun ei tarvitse siihen osallistua oli se minulle päivänselväää jo silloin mitä taphtuu kun mennään lähiitään pommittamaan ja ne virrat mitä siitä seuraa ja kaaokse ja miten muut maat käyttää sitä kriisiä hyväkseen lajentaakseen omia agendojaan. tästä näköuklmasta sanoisin että niin helppoa se on ymmärtää lampaan mieltä. Eli eli syy on kaikkien sipilöiden ympäri maailman olit sheikki tai amerikan presidentti he eivät oel hoitaneet duuniaan oikein vaan nillittännet kuin pikku kakarat se tekee meistä lampaita että me hyväksymme sen ja viellä kuolemme tunareiden puolesta. siksi katsonkin tärkeämmäksi että kaikista kasvaa itsevarmepia ja tiedostavampia yhteiskunnan tilaa kohtaa ja halua laittaa kampoihin ennenkuin on liian myöhäistä...

Mä oon vähänku terminaattori joka ennakoi ja laskee kaikki todennkösyydet ja se on mulel taas luontaista. pääkoppa on jotenkin rakentunu niin. tää kirjottaminen oli kaikkein paras keino tyhjääkkin sitä välillä ja nyt on oikeesti kevyempi se pollakin vaikka uusia tehtäviä koko ajan tuleekin lähtipä pulisemaan taas moikka :)

noniin ymmärrät lampaankieltä kun se kerran tullkas et toi on mun kotiarkistosta? sä oot kova mä en osaa lampaan kieltä meinaan. hmm sirkuksesta vois löytyy käyttöö eiks ne eti kaiken maailman friikkei? sää voisit olla lammas klovni?

Parempi kuitenkin että pysyttelet vain muutaman lauseen viesteissä,kun niistäkään ei meinaa selvää saada...Lueppa ajatuksella sun omia viestejäsi ja kuvitteleppas miltä tuntuu lukea sun kirjoittamaa pitkää viestiä:rolleyes:

Parempi kuitenkin että pysyttelet vain muutaman lauseen viesteissä,kun niistäkään ei meinaa selvää saada...Lueppa ajatuksella sun omia viestejäsi ja kuvitteleppas miltä tuntuu lukea sun kirjoittamaa pitkää viestiä:rolleyes:
joo kyllä mä oon huomannu jälkeenpäin jos kirjaimet ollu väärin. Mut tiiäkkö kun esim se missä yleensä kirjotellaan kaikki tekee noita virheitä niin ne vaan huomaa silti ne tekstit oikein. ymmärrän siis niitäkin joilla tälläistä automaatioita ei ole. mutta tunne vetää mulle ensteks aina kun siitä ei pahakaan ole .

joo kyllä mä oon huomannu jälkeenpäin jos kirjaimet ollu väärin. Mut tiiäkkö kun esim se missä yleensä kirjotellaan kaikki tekee noita virheitä niin ne vaan huomaa silti ne tekstit oikein. ymmärrän siis niitäkin joilla tälläistä automaatioita ei ole. mutta tunne vetää mulle ensteks aina kun siitä ei pahakaan ole .

Siis whöööt? Mitä sä noin niin kuin suunnilleen nyt yrität sanoa? :confused:

Yhteistyössä