Mitä luulette, palauttaako Ellos rahat?

Arkadian Ulla

Aktiivinen jäsen
23.07.2005
4 346
0
36
Eli tilasin Ellokselta kamaa, ja palautin yhet kengät, tililasku tuli, palautusta ei oltu siinä vielä huomioitu enkä mä muistanu siitä sitten sitä ruveta vähentelemään. Maksoin koko summan pois ja nyt katoin omista tiedoista, että siellä oli nyt sitten mun Tilin saldo miinuksen puolella. Laitoin palautetta, että tahdon summan maksettavaksi mun pankkitilille, kun en ole aikeissa tilille mitään enää ostaa Maksavatkohan...?

Mulla ei ainakaan ole maksanu.

Meillä mies on pari kertaa maksanu laskun ja tietenkää se ei ole tienny, että summasta pitäs jotain vähentää, jos on palautettu, niin ellos on vaan kylmän rauhallisesti lähettäny kirjeen, että sulla on nyt sen ja sen verran panttina täällä meidän tilillä, että seuraavan kerran kun tilaat jotain, se vähennetään automaattisesti laskun summasta.

Mutta eivät ole palauttaneet, vaikka kerran soitin ja pyysinkin (ois niille rahoille ollu muutakin käyttöä kuin istuttaa ilman korkoa elloksen tilillä ja kun ei seuraavaa tilausta ollu aikoihin aikomusta tehdä).

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Eli tilasin Ellokselta kamaa, ja palautin yhet kengät, tililasku tuli, palautusta ei oltu siinä vielä huomioitu enkä mä muistanu siitä sitten sitä ruveta vähentelemään. Maksoin koko summan pois ja nyt katoin omista tiedoista, että siellä oli nyt sitten mun Tilin saldo miinuksen puolella. Laitoin palautetta, että tahdon summan maksettavaksi mun pankkitilille, kun en ole aikeissa tilille mitään enää ostaa Maksavatkohan...?

Soita aspalveluun ja kysy.Ehkä saat vastauksen nopeammin.

no tottakai palauttavat, jos yhteyttä otat. mulle on ihan ilman yhteydenottoakin aina tullut rahalehetys pankkiin ja pankista ilmoitus. siitä on kyllä aikaa kun mulla viimeksi oli vastaava tilanne. jotain reilu vuosi. jos se on nyt muuttunut niin että tilin voi laittaa miinukselle. ei se auta ku soittaa sitte.

Juu palauttaa ne takas.JOko niin että säästät ne sinne ja sitten ensi kerralla ostat jotain tai just niin että pyydät että maksaa sulle tilille.Mulla kokemusta kun innoissaan kerran maksoin kahdesti saman laskun ja ei kun yhteyttä sinne ja homma hoitui.

Yhteistyössä