Mitä luulette, onko ihan hölmö idea (lastenhuoneen verhoista)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Oon tuskaillut kun lastenhuoneeseen ei vaan löydy miellyttäviä verhoja ja sain sellasen kuningasidean että mitä jos ostaisin jotain valkoista verhokangasta, tai verhot.. Sikälimikäli sellaisia löydän ja jos vaan saisin kaverin ompelemaan kankaat verhoiksi..

Niin jos antaisin lasten itse läträtä sormiväreillä verhot itselleen?

Sitä mietin että mitenköhän tommoset normi sormivärit reagoi kuivuessaan kankaaseen? Ettei vaan lohkeilis sitten pois... Ideana ihan siis se että samat verhot voisi myöhemmin maalata sitten uudestaan.

Onkohan tää nyt taas sellanen kuolleena syntynyt idea?

ihan kunnon kangasvärit ja sitten lapsille suojakäsineet käsiin.Ei sormiväreillä onnistu,ne rapisee pois.Kangastussit kanssa kivat.Kannattaa niillä tehdä useaan otteeseen että jaksaavat tehdä.

Kannattaa ostaa enemmin vaikka emo-tuotannon pastaa ja siihen sekoitettavia värejä. Sopivat loistavasti tuohon tarkoitukseen kuten kaikkeen muuhun kankaalle painamiseen. Silityksen jälkeen kätten jäljet säilyvät varmasti muistona.

Sormivärikuviot kankaalla ovat jäykkiä. Entä jos annat lasten piirrellä tussilla.

Kai teillä tai äidilläsi on ennestään pari valkoista lakanaa, ettei niitä ostamaan tarvitse käydä. Tai no, eiväthän ne paljon marketissa maksa.

Mä suosittelen kans hommaamaan myrkyttömiä painovärejä.

Mä olen haaveillut että ehkä ensi kesänä kävisin ostamassa valkosta lakanakangasta ja laittasin lapset tassuttelemaan kankaan täyteen erivärisiä jalanjälkiä ja tekisi sitten painetusta kankaasta isovanhemmille lahjoja. Mutta saa nähdä saanko organisoitua itseni toteuttamaan tuon idean.

[QUOTE="elfie";23405182]Kannattaa ostaa enemmin vaikka emo-tuotannon pastaa ja siihen sekoitettavia värejä. Sopivat loistavasti tuohon tarkoitukseen kuten kaikkeen muuhun kankaalle painamiseen. Silityksen jälkeen kätten jäljet säilyvät varmasti muistona.[/QUOTE]

Hei kiitos ideasta, aloinkin jo tutkimaan heidän sivujaan :)

Valitse pohjakankaaksi mielummin värillistä lakanakangasta kuin valkoista.
Hauska idea, meidän muksut ainakin tekee innoissaan itselleen t-paitoja joten miksei verhot :-)

[QUOTE="Nuuh";23405214]Valitse pohjakankaaksi mielummin värillistä lakanakangasta kuin valkoista.
Hauska idea, meidän muksut ainakin tekee innoissaan itselleen t-paitoja joten miksei verhot :-)[/QUOTE]

Juu, kun tuntuu ettei "oman näköisiä" verhoja löydy mistään, niin tulisipa sitten aivan varmasti sellaiset :D

Mä suosittelen kans hommaamaan myrkyttömiä painovärejä.

Mä olen haaveillut että ehkä ensi kesänä kävisin ostamassa valkosta lakanakangasta ja laittasin lapset tassuttelemaan kankaan täyteen erivärisiä jalanjälkiä ja tekisi sitten painetusta kankaasta isovanhemmille lahjoja. Mutta saa nähdä saanko organisoitua itseni toteuttamaan tuon idean.

No tässä on kanssa vähän just se että toteutuksen sujuvuudesta en menisi niin takuuseen.. Siksi myös ajattelin värejä jotka saisi pesemällä pois...

Yhteistyössä