?
"..."
Vieras
Yleistä
Lapset Kyllä
Alkoholin käyttö Silloin tällöin
Tupakointi Ei
Horoskooppimerkki Vesimies
Tausta
Etninen tausta Afrikkalainen
Uskonto Muu
Ammatti Kotiäiti/-isä
Koulutus Korkeakoulu/ yliopisto
Äidinkieli Muu
Toinen kieli Englanti
Ulkonäkö
Hiusten väri Harmaat
Vartalotyyppi Lihaksikas
Pituus 176 - 180 cm
Silmien väri Moniväriset
Harrastukset
Yleistä Purjehtiminen/ veneet, Laulaminen/ soittaminen
Musiikki Klassinen/ ooppera, Kuoromusiikki
Urheilu Kamppailulajit, Jooga
Etsin
Sukupuoli Nainen
Ikä joka on iältään 40-50 vuotta
Suhteen tyyppi Avioliitto
.Minusta
olen kultakaivoksella töissä ja tykkään pitkistä tumma hiuksista naisista,olen elämäänhaluinen ja kiinnostunut nykyajan elämästä ja muurahaisten tutkistelusta,nytkin on eräs keko työn alla,merkkaan kaikki muurahaiset siitä,pienellä lähettimellä,että voin seurata missä muurahaiset kylästellee,ja tähän hommaan pitäis luonnosta tykkäävä nainen löytää muurahaisia laskeen,keko on nin 4kuution kokoinen,siinä hommaa piisaa
Etsin
semmosta ystävällistä tumma pitkä tukkaista naista,tykkää muurahaisista ja muista metsän kiiskeistä, tykkää laittaa lehettimiä murkkujen jalkaan,se tulee taka jalan neljänteen koukku niveleen kiinni.ja ruuan laittotaitoinen
Lapset Kyllä
Alkoholin käyttö Silloin tällöin
Tupakointi Ei
Horoskooppimerkki Vesimies
Tausta
Etninen tausta Afrikkalainen
Uskonto Muu
Ammatti Kotiäiti/-isä
Koulutus Korkeakoulu/ yliopisto
Äidinkieli Muu
Toinen kieli Englanti
Ulkonäkö
Hiusten väri Harmaat
Vartalotyyppi Lihaksikas
Pituus 176 - 180 cm
Silmien väri Moniväriset
Harrastukset
Yleistä Purjehtiminen/ veneet, Laulaminen/ soittaminen
Musiikki Klassinen/ ooppera, Kuoromusiikki
Urheilu Kamppailulajit, Jooga
Etsin
Sukupuoli Nainen
Ikä joka on iältään 40-50 vuotta
Suhteen tyyppi Avioliitto
.Minusta
olen kultakaivoksella töissä ja tykkään pitkistä tumma hiuksista naisista,olen elämäänhaluinen ja kiinnostunut nykyajan elämästä ja muurahaisten tutkistelusta,nytkin on eräs keko työn alla,merkkaan kaikki muurahaiset siitä,pienellä lähettimellä,että voin seurata missä muurahaiset kylästellee,ja tähän hommaan pitäis luonnosta tykkäävä nainen löytää muurahaisia laskeen,keko on nin 4kuution kokoinen,siinä hommaa piisaa
Etsin
semmosta ystävällistä tumma pitkä tukkaista naista,tykkää muurahaisista ja muista metsän kiiskeistä, tykkää laittaa lehettimiä murkkujen jalkaan,se tulee taka jalan neljänteen koukku niveleen kiinni.ja ruuan laittotaitoinen