mitä luulette, että tuleeko tänä vuonna enemmän teiniraskauksia kuin koskaan ennen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helinäkeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja helinäkeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja hölmökö?:
Alkuperäinen kirjoittaja helinäkeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
En ymmärrä.

Kerroppa aloittaja jotain itsestäsi?

no mitä..eilen oli penkkarit..join eilen limua kotona..enkä ole koskaan hässinyt kenenkään kanssa..enkä aiokaan..en ole ääliö..teen lapsen vasta avioliitossa. onko kenties jotakin muuta mitä haluat tietää minusta??

Miten sie sen lapsen meinasit sit tehdä?

no ihan normaalilla tavalla siten miten niitä nyt tehdään. :D

Niin, no voi olla tietysti vähän vaikeaa jos ei ikinä aio seksiä harrastaa...mutta ehkä olen tynnyrissä kasvanut ja en ole kuullut uusimmista tuulista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pipe:
Tiedän, mutta käytännössä yleisemmin teineillä tarkoitetaan juuri alle 20v. (esim. lehdistössä ja televisiossa ).

No minä en nyt puhunut seiskasta ja viihdeuutisista, vaan ihan ihan faktasta.

:D Enpä puhunut minäkään, vaan ihan uutislähetyksistä ja Helsingin Sanomista. seiskasta ja Viihdeuutisista en tiedä. En ole tutustunut niiden tarjontaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ähky:
Alkuperäinen kirjoittaja huh.:
minusta tuo on kuvottavaa, mutta itse kukin päättää mitä elämässään tekee..

Sun mielestäsi on kuvottavaa jos esimerkiksi 19-vuotias harrastaa seksiä? :o

kyllä. mutta tämä on vain minun mielipiteeni: seksi kuuluu avioliittoon ei sen ulkopuolelle. kaikki seksi mitä harrastetaan avioliiton ulkopuolella on huorausta ja siitä syntyneet lapset ovat äpäriä.

Sun mielestä on outoa jos 19-vuotias harrastaa seksiä, mutta et kuitenkaan älyä että myös sen ikäinen voi olla naimisissa? Sähän puputat aivan mitä sattuu :o

Entä ihmiset jotka eivät mene koskaan naimisiin, he joutuvat siis elämään elämänsä haarat ristissä?

kukin päättää itse mitä elällään tekee..itse olen vanhanaikainen ihminen..mutta lapset ovat aina iloinen asia..toki hyväksyn jos parit tekevät lapsen vaikkeivat olisi naimisissa, mutta otse en välttämättä pystyisi niin tekemään. en ole kyllä miettinyt asiaa..kaikkea voi kyllä sattua ja erityisesti jos kärsii kovasta vauvakuumeesta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:
toki hyväksyn jos parit tekevät lapsen vaikkeivat olisi naimisissa

Kukaan tuskin sun hyväksyntääs kaipaa?

no en minä sitä tarkoitakaan..ei tarvitse heti kärjistää asioita.

Kärjistää..Minäkö? :laugh: " Avioliiton lkopuolelle syntyvät lapset ovat äpäriä ja seksi avioliiton ulkopuolella on huorasuta" Taitaa olla aivan joku muu joka kärjistää asioita ;) :whistle:

toki hyväksyn jos parit tekevät lapsen vaikkeivat olisi naimisissa

Kukaan tuskin sun hyväksyntääs kaipaa?

no en minä sitä tarkoitakaan..ei tarvitse heti kärjistää asioita.

Kärjistää..Minäkö? :laugh: " Avioliiton lkopuolelle syntyvät lapset ovat äpäriä ja seksi avioliiton ulkopuolella on huorasuta" Taitaa olla aivan joku muu joka kärjistää asioita ;) :whistle:

en tiedä, mutta tuo voi tulla minulta siksi koska isäni on opettanut minulle pienestä pitäen noin. :(

siis nämä kaikki tapahtumathan on joka vuosi?! oli meilläkin aikoinaan vanhojentanssit ystävänpäivänä eikä kukaan tietääkseni tullut raskaaksi...eli en kyllä nää näillä asioilla mitään yhteyttä!

Yhteistyössä