mitä luulette, että tuleeko tänä vuonna enemmän teiniraskauksia kuin koskaan ennen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helinäkeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helinäkeiju

Vieras
koska eilen oli ystävänpäivä ja samalla penkkarit ja tänään on vanhojentanssit..joissa molemmissa tapahtumissa nuoret todennäköisesti ryyppäävät ja hässivät. minä luulen että kyllä tulee paljon teiniraskauksia ja sitten monessa perheessä on marraskuussa pieni rääkyvä nyytti.

Alkuperäinen kirjoittaja pipe:
Alkuperäinen kirjoittaja nii-i:
hmm.. mutta onko se enään niin teiniraskaus, kun abit on 18vuotiaita? aikuinenhan se on!

Kyllä 18v. on edelleen teini, vaikka täysi-ikäinen onkin. Alle 20v. (13 ->) on teini.

Alunperin alle _22-vuotias_ oli teini ja edelleenkään sitä ei ole johdettu engalanninkielen TEEN päätteestä.

Eiköhän täysi-ikäiset ihmiset saa lisääntyä jos tahtovat? Eikös vanhojentansseja tanssita lukion puolessa välissä,jolloin ainakin itse olin jo täysi-ikäinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pipe:
Alkuperäinen kirjoittaja nii-i:
hmm.. mutta onko se enään niin teiniraskaus, kun abit on 18vuotiaita? aikuinenhan se on!

Kyllä 18v. on edelleen teini, vaikka täysi-ikäinen onkin. Alle 20v. (13 ->) on teini.

Alunperin alle _22-vuotias_ oli teini ja edelleenkään sitä ei ole johdettu engalanninkielen TEEN päätteestä.

Tiedän, mutta käytännössä yleisemmin teineillä tarkoitetaan juuri alle 20v. (esim. lehdistössä ja televisiossa ).

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Mikäs tästä vuodesta tekis jotenkin poikkeuksellisen?? :o

no se kun ei ole tavallista että ystävänpäivä on samana päivänä kuin penkkarit ja vanhojen tanssit. ja kun nykyaikana nuoret juovat ja hässivät enemmän. minusta tuo on kuvottavaa, mutta itse kukin päättää mitä elämässään tekee..

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
En ymmärrä.

Kerroppa aloittaja jotain itsestäsi?

no mitä..eilen oli penkkarit..join eilen limua kotona..enkä ole koskaan hässinyt kenenkään kanssa..enkä aiokaan..en ole ääliö..teen lapsen vasta avioliitossa. onko kenties jotakin muuta mitä haluat tietää minusta??

Alkuperäinen kirjoittaja helinäkeiju:
En ymmärrä.

no mitä..eilen oli penkkarit..join eilen limua kotona..enkä ole koskaan hässinyt kenenkään kanssa..enkä aiokaan..en ole ääliö..teen lapsen vasta avioliitossa. onko kenties jotakin muuta mitä haluat tietää minusta??

Et ole koskaan hässinyt _etkä aio hässiä_ kuitenkin teet lapsia avioliitossa? *nostaa hattua*

Alkuperäinen kirjoittaja ähky:
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Mikäs tästä vuodesta tekis jotenkin poikkeuksellisen?? :o

no se kun ei ole tavallista että ystävänpäivä on samana päivänä kuin penkkarit ja vanhojen tanssit. ja kun nykyaikana nuoret juovat ja hässivät enemmän. minusta tuo on kuvottavaa, mutta itse kukin päättää mitä elämässään tekee..
vai tuleekohan nyt vähemmän? tänä vuonna kun on vaan yksi päivä jolloin juoda ja hässiä, muina vuosina niitä on enemmän? :/ :/

En ymmärrä.

Miten sie sen lapsen meinasit sit tehdä?

Alkuperäinen kirjoittaja huh.:
minusta tuo on kuvottavaa, mutta itse kukin päättää mitä elämässään tekee..

Sun mielestäsi on kuvottavaa jos esimerkiksi 19-vuotias harrastaa seksiä? :o

kyllä. mutta tämä on vain minun mielipiteeni: seksi kuuluu avioliittoon ei sen ulkopuolelle. kaikki seksi mitä harrastetaan avioliiton ulkopuolella on huorausta ja siitä syntyneet lapset ovat äpäriä.

Alkuperäinen kirjoittaja hölmökö?:
En ymmärrä.

Miten sie sen lapsen meinasit sit tehdä?

no ihan normaalilla tavalla siten miten niitä nyt tehdään. :D

kyllä. mutta tämä on vain minun mielipiteeni: seksi kuuluu avioliittoon ei sen ulkopuolelle. kaikki seksi mitä harrastetaan avioliiton ulkopuolella on huorausta ja siitä syntyneet lapset ovat äpäriä.

Sun mielestä on outoa jos 19-vuotias harrastaa seksiä, mutta et kuitenkaan älyä että myös sen ikäinen voi olla naimisissa? Sähän puputat aivan mitä sattuu :o

Entä ihmiset jotka eivät mene koskaan naimisiin, he joutuvat siis elämään elämänsä haarat ristissä?

*nauraa kippurassa*Huorausta?Tiesitkö sen että huora on ihminen joka ottaa maksun seksistä?Porvoosta halloo...

Yhteistyössä