Mitä luulet? Yllättyisitkö jos näkisit jonkun toisen palstalaisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hupsis ja kupsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hupsis ja kupsis

Vieras
Livenä?

Mä voisin yllättyäkin. Vois tulla aika erilainen fiilis kuin millaiseksi näitä tekstejä lukiessa on mieltänyt toisen ihmisen.

Ainaki sillo olin yllättynyt, kun joskus lehdessä oli juttua ihmisistä äänien takaa, esim joku selostaja, lasten ohjelmien lukija, se mies joka vastaa puhelimeen, että "olette edelleen jonossa. Odottakaa sulkematta puhelinta...". Jne...

Niin kyllä nämä ihmiset olivat ihan erinäköisiä, mitä äänen perusteella olin kuvitellut.

Samalla tavalla vois käyä näiden palstalaistenkin kanssa.

Oon nähnykki :) yhden kanssa kirjoiteltiin täällä ja todettiin, et käydään samassa kerhossa.
Toiseen törmäsin kaupan kassalla, tunnistin kuvasta ja lasten nimistä joita huusi kurkku suorana siellä kaupassa :laugh: tälle viimeeksi mainitulle en paljastanut palsta tuttavuutta. Mutta oli esitellyt itseään erilaisessa valossa, kasvokuvista tunnisti mutta oli ilmeisesti kroppakuvat hieman... photoshopattuja ;)

Kyllä varmaan yllättyisin jos niillä olis nikki tatuoituna otsaan.
En kyllä hirveästi ole palstalaisiin päässyt sillain "sisään" että hirveän tarkkaa kuvaa olisin saanut.
Mutta se on kyllä jännä miten äänen perusteella ihmisestä luotu kuva menee yleensä mulla niin pieleen, siis ulkonäön suhteen.

Mä en varmaan ees tunnistais ketään. Tai ei täällä Oulussa edes kait oo ketään rekkautuneita paitsi joku Rätti Väsynyt, mutten tunnistais sitä. Mutta jos näkisin jonkun niin uskoisin että yllättyisin, ei sitä voi yhden palstan perusteella saada kunnollista kuvaa ihmisestä.

Mä en tunne mitään tarvetta hakemalla hakea livekontaktia ja vahingossa en ketään tunnista kun en katsele mitään peppu- tai tissiketjuja, enkä myöskään kaupungilla peppuja tai tissejä

Yhteistyössä