Mitä luitte viimeksi? Ja lisäkysymyksiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viblsp

Vieras
Onko niistä tehty leffa? Ja jos on, kumman katsoit/luit ensin? Oliko kirja parempi kuin leffa? Ja muitakin mielipiteitä saa sanoa...

Mie aloitin ensin Hiljaiset sillat-katsomista. Olin leffana katsonut. Sitten se kirja tippui sängyn alle ja unohdin sen melkeinpä kokonaan. Ostin Dolores Claibornen (King) ja luin sen siinä välissä. Ja eilen sain kummankin loppuun. Ihmeellistä on se, että tämä oli eka kerta, kun leffa oli mielestäni parempi kuin kirja ja vieläpä Kingin kohdalla. :o

Alkuperäinen kirjoittaja tinnttu:
en nyt muista mitä oon viimeks lukenu, mut jos on kirja ja leffa niin yleensä aina oon ensin kirjan lukenu ja siitä tykänny enemmän... jos oon leffaa kattonu ollenkaan siis

Samoin, siis olen tykännyt kirjasta enemmän. Mutta olen silti joskus katsonut leffan ensin ja sitten lukenut, kuten nuo mainitsemani kaksi. Ja juuri ennen kuin tuon Doloreksen lukemisen aloitin, ehdin anopillekin sanoa, että varmasti on leffaa parempi. Mutta ei se sitten tosiaan ollut. :D Omasta mielestäni ainakaan.

Viimeisimmäksi luin Virpi Hämeen-Anttilan Kolmastoista lapsi, nyt on kesken Torey Haydenin Auringonkukkametsä. Kummastakaan ei tietääkseni ole leffaversiota. Pääsääntöisesti olen kirjojen kannalla, siis että kirja on parempi kun leffa, mutta poikkeuksiakin mahtunee mukaan...

Yhteistyössä