Mitä lisukkeeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Viikonloppuna voisi vaikka grillata kun noita kelejäkin lupaillaan. Meillä on vaan kälynen vanha pallogrilli, eli mitään ihmeitä sillä ei tee. Mut broileria vois laittaa siinä. Mitä kylkeen? Iänikuset perunasalaatit tulee korvista. Italiansalaattia ei jaksais alkaa vääntää. Vihreetä juu, mut sitäkin on aina. Avittakaa!

sehän on oivallinen vekotin, hyvänen aika!

grillaa isoja marinoituja paprikanpaloja, munakoisoa ja kesäkurpitsaa. Tai tee kasviksista kivat vartaat (kirsikkatomaattia, paprikaa, maissia viipaloituna parin sentin palaksi, sipulia, ....).

Tee itse vartaita (paprika-sipuli-liha), perunoita+dippi, salaatti. Erilaisia antipasteja NAM, yrtti tai valkosipulipatonki.. Kokeile erilaisia makkaroita. Bratwurst tai Nürnbergerwürstchen (jälkimmäinen on varsinkin lapsien mieleen)

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Halloumia ja munakoisoa.

Halloumi on herkkua kyllä. Mut se on vaan sellanen pieni herkkupala. Jos oikein nälkään laittaa ruokaa niin ei pelkkä halloumi broiskupalan kera piisaa. Munakoisosta en tykkää kun lötkööntyy. Maissia voisin harkita, siitä lapset ainakin tykkää.

Homma alkaa hahmottua :p Noi erikoismakkarat ainakin pääsi nyt listalle, sekä jonkinlaiset vartaat kasviksista. Halloumi myös. uunissa voisin tehdä yrttilohkoperunoita sekä jonkin kastikkeen niille.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Portobelloja täytteillä

Joka on?

Niitä isoja herkkusieniä. Täyttää ja päällystää voi itse haluamallaan tavalla. Sinihomejuustolla vaikka.

Ahaa. Se klassinen versio jossa sisällä Auraa ja päällä pekonia. Se on ongelmallinen. Mä en syö Auraa ja mies ei syö sieniä eikä pekonia. Jos täyte olis vaik joku tuorejuusto ni mä söisin kyllä :p

Portobelloja täytteillä

Joka on?

Niitä isoja herkkusieniä. Täyttää ja päällystää voi itse haluamallaan tavalla. Sinihomejuustolla vaikka.

Ahaa. Se klassinen versio jossa sisällä Auraa ja päällä pekonia. Se on ongelmallinen. Mä en syö Auraa ja mies ei syö sieniä eikä pekonia. Jos täyte olis vaik joku tuorejuusto ni mä söisin kyllä :p

No herranjumajee, laita sitä tuorejuustoa sisään sitten! Ei kannata niin tiukkaan tuijottaa reseptejä! Ne on tehty sovellettaviksi =)

Alkuperäinen kirjoittaja hööh:
Portobelloja täytteillä

Joka on?

No herranjumajee, laita sitä tuorejuustoa sisään sitten! Ei kannata niin tiukkaan tuijottaa reseptejä! Ne on tehty sovellettaviksi =)
No herranjumala tajuan. Mut edelleenkään en niitä itseäni varten tee kun muut ei syö.

Yhteistyössä