Mitä lisukkeeksi kiinalaiseen ruokaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kökki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kökki

Vieras
Teen kiinalaista ruokaa kanasta ja sipulista. Mutta mitä sille lisukkeeksi? Riisi ei käy, koska sitä ei syödä, eikä pastaa jne. Ainaiset pavut ja linssit alkaa tökkiin...ja ei ne tuohon oikein sovikkaan.
Joten vinkkejä otan vastaan!
 

Yhteistyössä