Mitä liikkuu miehen päässä ja miten kerron asiasta nätisti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ymmälläänolevatyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Ymmälläänolevatyttö

Vieras
Hei.

Olemme tapailleet miehen kanssa muutaman kuukauden. Viikko sitten mies jätti minut, sillä hänen tunteensa minua kohtaan olivat kuulemma laimentuneet.
Meni 3 päivää ja mies sanoi, että haluaisi nähdä, koska hänellä on vielä tunteita minua kohtaan ja haluaisi koittaa toimisiko juttumme vielä. Sovimme, että tapaamme ensi kerran kun hänellä on lomaa. Nyt olen kuitenkin huomannut että hän viettää todella paljon aikaa treffipalstalla, profiilinsa on kokoajan online siellä.
Tämä häiritsee minua todella, olenko vain 2.vaihtoehto, etsii nyt parempaa? Miksi sitten edes ehdotti että haluaa yrittää ja että on ikävä ym.? Haluaisin sanoa miehelle että tämä minua häiritsee mutten tiedä miten..
Toivon mukaan näemme ensi viikonloppuna.

Voi olla että se mies ei tiedä vielä mitä haluaa, eli on vähän sekaisin. Ja ei kai ne tunteet aina heti kuole suhteen jälkeen, eli vanha suola alkaa janottaa jossain vaiheessa.

Tai sitten se haluaa pitää sut vähän niin kuin takaporttina, eli jos ei treffipalstalta mitään löydy niin sit se turvautuu suhun.
Mä en moista käytöstä kattelisi, mä haluan olla ykkösnainen miehelleni...

Alkuperäinen kirjoittaja ymmälläänolevatyttö;28722496:
miten sanon asiasta nätisti miehelle?

Öö, mitä sä haluaisit sanoa hänelle?

No siis että haluaisin itsekin katsoa tuleeko tästä vielä jotain. mutta haluaisin myös jotenkin ilmaista että mua haittaa toi palstailu, vaikka eihän mulla mitään oikeutta sitä kieltää ole..

En antaisi kenenkään käyttää itseäni väliaikaispilluna. Mies hakee itselleen naista. Ei treffipalstoilla vietetä aikaa ilman syytä. Sinä olet käyttötavaraa, jolla helpotetaan puutetta etsintäaikana.

Sanot ettei sua enää nappaa tavata miestä ja sanot, että eiköhän sieltä nettipalstalta melko äkkiä löydy uus hoito.

Jep. Mä sanoisin että "kun kerran et tunnu tietävän mitä haluat, niin mä en jää semmoista katselemaan ja sua odottamaan, eli se on ohi nyt".

noinko julmasti vaan? Eikö ensin pitäisi tuoda julki että tää asia mua häiritsee? Hän saattaa mieltää asian niin että nyt ei seurustella ja nyt saa etsiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmälläänolevatyttö;28722521:
noinko julmasti vaan? Eikö ensin pitäisi tuoda julki että tää asia mua häiritsee? Hän saattaa mieltää asian niin että nyt ei seurustella ja nyt saa etsiä.

Sillä tavalla hänen tulisikin asia mieltää. Jos empii liian kauan ja vatvoo eri naisten välillä, on jo käytännössä osoittanut sen että et ole hänelle ykkönen.

Tämä voi tuntua julmalta, mutta maailma on miehiä täynnä, ei kannata jäädä roikkumaan odottelemaan semmoista miestä joka ei tiedä mitä haluaa. Saatat löytää ehkä joskus semmoisen sopivamman, joka tietää että haluaa vain ainoastaan SINUT. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ymmälläänolevatyttö;28722521:

Eiköhän se miellä sen jo niin jos kerta deittipalstalla hengaa..?

Etkö sä ymmärrä tosiaan, että mies on vain pillua ja persettä vailla. Etsii treffipalastalta parempaa panoa, jos ei löydä, tyytyy sinuun. Unohda mies, jos et halua säälistä antaa.

en oikein usko että kyse on seksistä. emme viimeksikään kun tapasimme harrastaneet seksiä ollenkaan. Mies sanoi, että on pyörällä päästään, mutta että on ikävä

Silloin ku deittailin vielä netissä vuonna kivi, niin nähdäkseen toisen olevan online monissa paikoissa piti itsekin olla kirjautuneena? :) onko tullut mieleeen että samalta se näyttää sunkin AP kohdalla siellä oleminen. Ehkä mieskin kyttää sua ja harmittelee samaa. Noidankehä..

Vähän heikkoa arvostella aiheesta jos itsekin notkuu samas paikassa. :D

No musta tuntuu, että nykyisin - varsinkin nuoret - deittailevat enemmän kuin vanhempansa aikoinaan. Ts tapaillaan useampia ja katsotaan, kenen heistä kanssa lähtisi parhaiten synkkaamaan vai lähteekö kenenkään. Annetaan tavallaan mahdollisuus niillekin, joiden ulkoinen olemus ei ole niin häkellyttävän upea, että veisi jalat alta ensisilmäyksellä tai jotka eivät ujoutensa tms syyn vuoksi hetkessä puhu pyörryksiin.

mutta mikä tässä voi olla takana, kun me kuitenkin tapailimme kuukauden päivät ja seurustelimme toisen kuukauden. Laitoin miehelle viestin, jossa kerroin että mielestäni kyseinen käytös ei ole oikein ja että se satuttaa mua. ja että niin kauan kun meillä on asiat meidän suhteen auki se ei mielestäni ole oikein.Hän ei ole vielä nähnyt viestiä eikä vastannut.

Ihanaa kaksinaismoralismia.. nainen voi tehdä ja olla treffeillä kunhan "hakee ystäviä" mutta mies ei. Kun on väärä hakumuoto.
Ystävyydellä moni suhde alkanut ja sitä kai haetaan aluksi ihan järjen mukaan? Kai se mieskin voi hakea sieltä ystäviä samalla tavalla eikä nyt n*ss pilkkua.

Ja kun mieltä painaa joku asia niin kannattaa se todeta miehelle ihan reilusti. Voipi kuule arvostaa.. koska harvemmin miehet pohtivat ja kyräilevät asioita vaan laukoo ne toisilleen suht lyhyellä harkinnalla. Ja tästä tulee ne kuuluisat töksäytykset myös naisille.. :D

Onko kyseessä sua vanhempi mies?

On teillä ns.aikuisteen ikään aika pitkään mennyt ilman fyysistä puolta. Ihmekös kun mies miettii nyt. Siis kun toinen kiinnostaa aidosti niin ei pitäisi laskea montako kuukautta on "antamatta". Joku voi jättää väliin moisen. ;) tosin tässä on se hyvä puoli jotta selviää ettei nainen tai siis tyttö ( ?) ole kovin aktiivinen aiheesta vai?

joo no nyt siis sanoin asian miehelle. en mielestäni mitenkään syyttäen vaan ihan asiallisesti. mikä reaktio sieltä tulee takas sitä en tosiaan osaa sanoa...

Yhteistyössä