Mitä lihaa et söisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Mä varmaan söisin mitä vaan pataa, mitä tarjotaan, kysymättä mitä lihaa siinä on, mutta jos tietäis, että ruoka on rotasta tai koirasta tehty, jäis syömättä.
Ite en ostais rotan ja koiran lisäksi hevosen lihaa.
Tietääkseni omituisin liha mitä olen syöny, on krokotiili ja simpukat, ei mitkään jokisimpukat vaan sellaset pienet korun näköiset, ne minkä kuoria myydään Tiimarissa askarteluun äh, en osaa järkevästi selittää, mutta ei niitä saa marketin pakaste altaasta.

En mitään, paitsi kalan... :D

En ole syönyt mitään niin omituista, paitsi jos ei hain lihaa lasketa...
Mies on syönyt Afrikassa vierailessaan sellaista isoa rotannäköistä jyrsijää, tosin on vasta saanut selville mitä lihaa oli syönyt aterian jälkeen... :x

Sikaan en koske. Tuskin koiraakaan söisin jos tietäisin mitä se on. Enkä simpukoitakaan syö kyllä!
Myös sitkeät lihat ei mene alas jää vaan pyörimään suussa,mun lihat pitää olla mureaksi kypsennettyjä!

mä en syö oikeastaan mitään lihaa.Ovat vaan ällöttäviä minusta,mut sit esim pizzan päällä voin syödä kinkkua.
Ikinä en söis mitään riistaa,hevosta,kissa,koiraa tms.hyi hel*ti.:/

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mä en syö sitkeää enkä nitraattipunaista enkä rämmäleistä enkä ainakaan kaslerlihaa!

(toisinsanoen jos se maistuu tai tuntuu ikävältä, jätän väliin)

Juu, en mäkään söis pahaa ruokaa, mutta mun ei tarvi tietää mitä ruuassa on, voidakseni päättää onko se pahaa :D Jos se tuntuu ikävältä ja on sitkeä suussa pyörivä purkka pallo, se on pahaa :x Ihan sama onko naudan sisäpaistia vai kengurua :D

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mä en syö sitkeää enkä nitraattipunaista enkä rämmäleistä enkä ainakaan kaslerlihaa!

(toisinsanoen jos se maistuu tai tuntuu ikävältä, jätän väliin)

Joo mäkään en suuhuni laita mitään missä on vähäänkään läskiä tai jänteitä tai jotain... Koiraa tms. voisin syödä, jos tietäisin että se on elänyt hyvän elämän ja tapettu tuskattomasti, mutta maissa joissa koiraa ylipäätään syödään näin tuskin tapahtuu, joten jäis varmaan syömättä.

Nuo kaikki koirat, kissat, ym. lemmikkieläimet jätän syömättä. Kuten myös tuollaset jyrsijät, etc.
Mutta tuollasesta yleensä ruoanlaitossa käytetystä lihavalikoimasta jätätn sianlihavalmisteet pois..

Yhteistyössä