meidän neiti tänään vihjaisi, että äiti opetteleppas pari uutta unilaulua...
että antakaas vinkkejä...jos jotain uutta bongais... meillä kyllä lauletaan ja soitetaan paljon, mutta välillä jää ne ihan tututkin unholaan (etenkin suomenkieliset..)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Se Belle ja Sebastian : Lintu on aivan lemppari meillä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Se Belle ja Sebastian : Lintu on aivan lemppari meillä.
miten tän sanat menee? ei tarvii koonaan, alku riittää =)
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Se Belle ja Sebastian : Lintu on aivan lemppari meillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:Lapin äidin kehtolaulu, Tuu tuu tupakkarulla, Sininen uni ja Peikkoäidin tuutulaulu; Näistä meitin muksut tykkää, ei sen puoleen niin äiti itsekin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:Lapin äidin kehtolaulu, Tuu tuu tupakkarulla, Sininen uni ja Peikkoäidin tuutulaulu; Näistä meitin muksut tykkää, ei sen puoleen niin äiti itsekin![]()
mikäs tää taas olikaan? Muita meilläkin laulettu...
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Se Belle ja Sebastian : Lintu on aivan lemppari meillä.
miten tän sanat menee? ei tarvii koonaan, alku riittää =)
Maailmaan mä avaraan, jos mennä voisin vaeltamaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:Lapin äidin kehtolaulu, Tuu tuu tupakkarulla, Sininen uni ja Peikkoäidin tuutulaulu; Näistä meitin muksut tykkää, ei sen puoleen niin äiti itsekin![]()
mikäs tää taas olikaan? Muita meilläkin laulettu...
Äiti lasta tuudittaa, lasta tuntureiden...
Alkuperäinen kirjoittaja vib:-samoja kuin mitä äiti mulle aikoinaan lauloi:
sininen uni
pieni tytöntylleröinen(meillä lauletaan pieni pojanpalleroinen)
tiitiäinen
tuu tuu tupakkirulla
levonhetki nyt lyö
pieni pilvi pehmoinen
piupali paupali
"oravalaulu"
jne...
eli ei mitään uutta meillä ainakaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Totoro:Meidän tyären ehoton suosikki on Dannyn Kuusamo. :heart: :xmas: Ollut ihan pikkuvauvasta asti. Ja sitten päivänsäde ja menninkäinen, se ei ole niin suosikki, mutta kun äiskä ei sitä kuusamoa aina jaksais hoilata. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Kun nalleperhe illoin vaipuu univaipan taa,
niin taivaan tähtimeri aukeaa.
Tähtilapset sieltä silloin tarkkaavaisin niin
vie nalleperheen uniunelmiin.
Nyt uinu vaan,
kuu loistossaan,
sua suojaa pientä nukkujaa.
Ei kuulu enää ääntä pienten nallekarhujen,
ei tömpsötystä pienten jalkojen,
ne uinuu alla peiton pienen tilkkutäkkisen
kuin hännännöpö myöskin pienoinen.
Nyt uinu vaan...
Jostain kuuluu rapsutusta, ovi narahtaa,
voi kumma, kuka sieltä kurkistaa.
Onkohan se aave, taikka yön kummitus.
Se onkin vain tuulen hyvänyön toivotus.
Nyt uinu vaan...
Näillä sanoilla olen laulanut, pientä hienosäätöä taitaa olla... Netistä en löytänyt sanoja, ne on ainakin yhdessä Ti-Ti Nallen kirjassa, jonka nimeä en nyt muista.