Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ota vaanAlkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:ota vaanAlkuperäinen kirjoittaja Bellukka:meillä on ainakin tiilavat ja hienot autot,viimeinen mitä ostettiin aivan ihana kun se on 7hlö varten
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:haisuli, mikä auto muuten tulossa?
mä voin huomenna laittaa kuvan siitä![]()
toivottavasti on oikee merkki![]()
Mikämikä? Mikä on oikee merkki??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:haisuli, mikä auto muuten tulossa?
mä voin huomenna laittaa kuvan siitä![]()
toivottavasti on oikee merkki![]()
Mikämikä? Mikä on oikee merkki??![]()
ei mua muiden mielipidet ees kiinosta,pääasia että itselle on hyvää ollaAlkuperäinen kirjoittaja Bellukka:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:ota vaanAlkuperäinen kirjoittaja Bellukka:meillä on ainakin tiilavat ja hienot autot,viimeinen mitä ostettiin aivan ihana kun se on 7hlö varten
![]()
hienosta voidaan olla montaa mieltäja tilavasta...
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:voi yökkö tota hondaa:x
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ööö..miten tää auto liitty nyt tähän mitä lasissa?!
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ööö..miten tää auto liitty nyt tähän mitä lasissa?!
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:voi yökkö tota hondaa:x
ja opeli viel enemmän :x :x
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ööö..miten tää auto liitty nyt tähän mitä lasissa?!
se tarkoita että joku on niin kännissä että näkee jopa autoja![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ööö..miten tää auto liitty nyt tähän mitä lasissa?!
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ööö..miten tää auto liitty nyt tähän mitä lasissa?!
![]()
eli siis sinämut en mä äsken kyllä mitään autoja nähnyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:voi yökkö tota hondaa:x
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ööö..miten tää auto liitty nyt tähän mitä lasissa?!
![]()
:headwall: älä otta enempää
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ööö..miten tää auto liitty nyt tähän mitä lasissa?!
![]()
niin mutta kun ei nuo kärryt mun mielestä miltään autoilta näyttänyt :kieh: sellaisilla millä päästään jopa eteenpäin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:voi yökkö tota hondaa:x
Tosi "kypsää", "naiset"...
pesailen,ei hän edes näe että se on autojaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ööö..miten tää auto liitty nyt tähän mitä lasissa?!
![]()
niin mutta kun ei nuo kärryt mun mielestä miltään autoilta näyttänyt :kieh: sellaisilla millä päästään jopa eteenpäin![]()
Jestas sä jaksat olla vittumainen. Mikä vaivaa? Juo lisää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ööö..miten tää auto liitty nyt tähän mitä lasissa?!
![]()
Jestas sä jaksat olla vittumainen. Mikä vaivaa? Juo lisää.