V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:No kai yhden lapsen kanssa varmasti ainakin muutaman vuoden pärjäisi kaksiossa...? Ei kai lapsi heti tarvitse omaa huonetta. En mä edes halua kuin yhden lapsen, jos sitäkäänAlkuperäinen kirjoittaja Williviini:kaksioon? monenko lapsen kanssa asuisitte kaksiossa?
Harrastukset, jo sen lapsen kanssa haluaa tehdäkkin jotain eikä vaan istua kotona. Vaatteet/kengät kaikkea ei voi kierrättää.
Ja ruoka on se pienin...![]()
Ja kyllä suurimman osan ainakin vaatteista pystyy kierrättämään (alusvaatteita tms. lukuunottamatta). Harrastusvälineetkin voi ostaa käytettynä. Ja jos käy kerran viikossa uimassa, lukee paljon lapselle, ulkoilee yms., niin ei kai sekään älyttömiä maksa, ellei sitten vanhempana halua alkaa harrastaa jotain kalliimpaa lajia. Mä harrastan matkustamista, mutta siihen tämä ei vaikuta koska reissaisin jatkossakin yksin.
Musta tuo ruoka tuntuu vaan itsestä että se ois aika iso meno, ruoka on Suomessa aivan tolkuttoman hintaista!
Mun esikoinen sai oman huoneen vasta nelivuotiaana, ja periaatteessa oltaisiin pärjätty vielä vuosi siitäkin eteenpäin ilman toista makuuhuonetta, ellei muutoin olisi ollut muutto siinä vaiheessa ajankohtainen. Eli kyllä pärjää kaksiossa, helposti.
Vasta 4v? Aha. Meillä on koulussa eikä ole vielä omaa huonetta.
Minkä kokoinen asunto teillä on? Kaksio?
Mä nimittäin luen sitten lapsen omaksi tilaksi/huoneeksi myös huoneen, joka on tarkoitettu leikeille/omalle rauhalle, vaikka lapsi ei siellä nukkuisikaan...
Meillä on kolmio. Kahdella isolla lapsella on yhteinen huone. Kaksio oli kun oli yksi lapsi/kuopus pieni.