A
"Apua"
Vieras
Lapsella on ollut jo yli kuukauden näppylöitä. Alkuun olivat ihonvärisiä, pieniä ja niitä oli kainalon alueella. Näyttivät vähän niinkuin värittömiltä pieniltä finneiltä. Käytin sairaanhoitajalla, joka sanoi että molluskoita eli ontelosyyliä. Ok, vaikka ei mun mielestä kyllä näyttäneet sellaisilta mitä molluskat googlaamaalla löytyy. Sairaanhoitaja sanoi, että mitään ei niille oikein tehdä että rasvatkaa vaan perusvoiteella.. No, nyt niitä tulee lisää ja lisää ja ne leviää ja leviää - niitä on siellä täällä ja lapsi niitä raapii ja repii. Näyttää, että osa häviää ja sitten tulee uusia.
Nyt mua on alkanut epäilymättämään tosissaan että ne ei ole molluskoita vaan jotakin muuta. Osaako kukaan sanoa mistä voisi olla kyse? Olen googlettanut ja googlettanut mutta mitään sopivaa en löydä. Täytyy soittaa maanantaina aikaa terveyskeskukseen, kun alkaa mennä hermot tähän. Onko kenenkään lapsella ollut samantyyppistä?
Nyt mua on alkanut epäilymättämään tosissaan että ne ei ole molluskoita vaan jotakin muuta. Osaako kukaan sanoa mistä voisi olla kyse? Olen googlettanut ja googlettanut mutta mitään sopivaa en löydä. Täytyy soittaa maanantaina aikaa terveyskeskukseen, kun alkaa mennä hermot tähän. Onko kenenkään lapsella ollut samantyyppistä?