Kotikonsteja?
Itselläni ei ole hammassärystä kokemusta. Panadolia on annettu ohjeen mukaisesti ylärajalle saakka ja poika vaan itkee. Lääkäriajan saimme vasta torstaiaamulle. :|
Mikä helpottaa? Ei vihlo, vaan tammikuussa katkesi hammas hermoa myöten, ja pinta paikattiin heti. Toukokuussa vasta paikattiin lopullisesti, koska seurattiin, onko juuri vaurioitunut vai ei. Ei kuulemma ollut... vaikka kuvia ei koskaan otettu.
Nyt sitten kesän aikana vaihtelevasti särkenyt, mennyt pian ohi (kuuluu kuulemma kuvioon hammaslääkärin mukaan) mutta tällainen jatkuva kova särky ei takuulla kuulu kuvioon. Siis juurta särkee.
Tampereelta ei löydy 24h päivystystä, juuri googletimme. Mikä auttaisi ylihuomiseen?
Itselläni ei ole hammassärystä kokemusta. Panadolia on annettu ohjeen mukaisesti ylärajalle saakka ja poika vaan itkee. Lääkäriajan saimme vasta torstaiaamulle. :|
Mikä helpottaa? Ei vihlo, vaan tammikuussa katkesi hammas hermoa myöten, ja pinta paikattiin heti. Toukokuussa vasta paikattiin lopullisesti, koska seurattiin, onko juuri vaurioitunut vai ei. Ei kuulemma ollut... vaikka kuvia ei koskaan otettu.
Nyt sitten kesän aikana vaihtelevasti särkenyt, mennyt pian ohi (kuuluu kuulemma kuvioon hammaslääkärin mukaan) mutta tällainen jatkuva kova särky ei takuulla kuulu kuvioon. Siis juurta särkee.
Tampereelta ei löydy 24h päivystystä, juuri googletimme. Mikä auttaisi ylihuomiseen?