Mitä laittaisin tarjolle ylipainoiselle tuttavalleni kahvipöytään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lsfh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en oikeestaan osaa kertoa sulle mitään reseptiä, kun en mikään kodinhengetär ole. Laardia ja valmispullaa pöytään niin siinon mun tarjottavat ;D Mutta , hain äsken guuglella notta kevyet herkut, niin löyty niin ihanan näkösiä virityksiä että itsekin tekis mieli kokeilla.. http://sekasoppa.vuodatus.net/blog/category/LAIHDUTTAJAN+HERKUT tuo on osannu ainakin esillepanna, on niin hyvän näkösiä vaikken ohjeita lukennukka :D

No, jos et "sen enempää" panosta, niin noi leivät on kyllä hyvä vaihtoehto.. Joskus olin semmosissa pilleissä, missä oli täytettyjä palttoonnappeja. mukavia pikkusyömisiä! Just jotain ... mmm... sienisalaattia ja katkarapuja ja mitä ny ikinä niihin voi lyyä, ei nyt kaikkia kuitenkaan sekasin mutta jos idean tajuat :-D

Hei se riippuu dieetistä! Jos on Atkinsilla ei todellakaan arvosta vähäkalorista(kaan) pullaa.

Itse kysyisin ja sitten tekisin sen mukaan. Esim karppaajille on todella hyviä reseptejä netissä.

No nuo suolaiset piirakat nyt ainakin on tosi lihottavia, mieluummin sitten vaikka pullaa. Mutta paras vaihtoehto varmaan ruisleivät kasviksilla päällystettynä:)

Laihdutan ja olisin iloinen jos minulle tarjottaisiin hyvää leipää(ruis,riisikakku) kalkkunalla tai kevyt juustolla ja kasviksilla. Haluaisin myös hedelmäsalaattia. Kasvistikut dipilläkin maistuu.
Ja kasvisrasva jäätelö.

Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma;24749040:
No nuo suolaiset piirakat nyt ainakin on tosi lihottavia, mieluummin sitten vaikka pullaa. Mutta paras vaihtoehto varmaan ruisleivät kasviksilla päällystettynä:)
Tässä meillä varsinainen ravintotieteilijä :D

Yhteistyössä