Mitä laitatte päälle pikkujouluna? Etenkin ylipainoiset??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta ne jo on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laitan tänäkin vuonna lakanan josta on leikattu pään ja käsien kohdalta aukot. Tänä vuonna joku marimekon lakana, viime vuonna oli valkoinen johon itse piirsin marker tussilla kukkia.

• Tykkää
Reactions: dechs
Vaatteet. Kuten ne normipainoisetkin ihmiset näyttää tekevän :)

En vielä tiedä sen tarkemmin, sillä en tiedä minne pikkujoulumme tänä vuonna suuntaa. Mutta joko pikkumustaa, tai sitten legginssit ja tunika, joka on hieman juhlallisempaa mallia. Ja kivat asusteet.

[QUOTE="vieras";29171175]Laitan tänäkin vuonna lakanan josta on leikattu pään ja käsien kohdalta aukot. Tänä vuonna joku marimekon lakana, viime vuonna oli valkoinen johon itse piirsin marker tussilla kukkia.[/QUOTE]

Voi kun voisikin mennä noin :D

[QUOTE="vieras";29171175]Laitan tänäkin vuonna lakanan josta on leikattu pään ja käsien kohdalta aukot. Tänä vuonna joku marimekon lakana, viime vuonna oli valkoinen johon itse piirsin marker tussilla kukkia.[/QUOTE]
Ah, klassisen jouluinen kummitusasu, ns, Holy Ghost -tyyli. Hienoa!

Ei. Tai riippuu siitä, että missä ne pikkujoulut juhlitaan ja millä ohjelmalla. Itse en omiini lähtisi farkut jalassa.

Vuokrattu yksityinen tila (joka on korvessa) ja juhlatoimikunnan itse keksimä ohjelma. Aiemmin ollut helpompaa miettiä vaatetus, kun on tiennyt ohjelman etukäteen ja olleet enemmän "julkisella paikalla" niin on tiennyt minkä tyyppisistä juhlista on kyse.

Yhteistyössä