Mitä laitat puolivuotiaalle päälle ulos kun miinusasteita on 2-3?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Meillä on aika lämminverinen muksu ja olen nyt pulassa mitä laitan hänelle päälle. Fleece-haalari on jos autolla mennään mutta ei onko liikaa vaunulenkille jos laittaa toppatakin?

Millä muuten suojaatte vaunujen etuosan pakkaskelillä? harsoa ollaan käytetty mut tuntuu riittämättömältä kylmemmillä ilmoilla.

Itellekki laitan toppatakin jos on pakkasta, vauvalle pitäisi aina pukea yksi kerros enemmän kuin itselle..
Äitiyspakkausken toppahaalari, villasukat ja villatumput. Villamyssy tai toppamyssy. Äp makuupussi. Jos sulla on vaunuissa joku paksumpi lämpöpussi kuin tuo äp pussi niin voi pärjätä vähemmälläkin.
En oo kokenu tarpeelliseksi suojata vaunun etuosaa muutakuin kovalla tuulella tai kunnon ja silloin oon suojannu ihan harsolla. Kunnon pakaksella nyt ei pitkiä aikoja ulkona ollakkaan. Jos oon laittanu ulos jukkumaan 10 asteen pakkasella niin jotain villahuopaa oon laittanu suojaksi(ei liian tiiviisti että ilma vaihtuu)

Eilen oli 11kk vauvalla äp:n toppapuku ja ne toppahanskat, sekä töppöset. Kypärämyssy ja se äp:n valkoinen hattu. Mies oli laittanut vielä ohuet lapaset niiden rukkasten alle ja oli ehkä vähän liikaa, kun kädet ihan kuumat kun sisälle tultiin. Lämminverinen vauva meilläkin. Ja rattaissa ei mitään muuta, ei peittoa tms. Paitsi se rattaiden oma jalkapeite, mikä ei tosin ihan ohut ole. Suuaukkoa ei millään peitetty, kun tuon ikäinen ei olis viihtynyt, vaan haluaa olla istualtaan. Sit jos nukkuu siellä vaunuissa niin joku viltti varmaan ois ihan ok vielä tuossa, meillä vauva oli vaan mukana siinä pihalla ja ei nukkunut. Ihan oli lämmin kun sisälle tultiin, toppapuvun alla ei siis muuta kuin sisävaatteet, body ja collarihousut ja sukat. Ja villasukat myös, kun ne töppöset oli vk-mallia, kun äp:n töppöset on jo liian pienet.

Yhteistyössä