Mitä lahjaksi ystävälle. (Mies)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pulma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pulma

Vieras
Eli ystävä täyttää 50v, mitä lahkaksi ihmiselle jolla on jo kaikkea ja rahaa ostaa kyllä mitä haluaa.. Ja myt pitäisi synttärilahja keksiä ja joulu muistaminen..

Ku keksisi jotain harrastuksiin liittyvää... onko lahjakortti tylsä esim urheiluliikkeeseen, kylpylään tmv?? Harrastaa juoksua ja pyöräilyä, lomailee paljon ympäri suomen kylpylöissä, saunoo paljon. Ku keksisi jotain uutta, huumoria sais olla mukana. Ap

Ku keksisi jotain harrastuksiin liittyvää... onko lahjakortti tylsä esim urheiluliikkeeseen, kylpylään tmv?? Harrastaa juoksua ja pyöräilyä, lomailee paljon ympäri suomen kylpylöissä, saunoo paljon. Ku keksisi jotain uutta, huumoria sais olla mukana. Ap
Yhdistä nuo kaksi ja osta sarjakortti -hitto mikähän sen lajin nimi on- siihen kumminkin, missä ajetaan kuntopyörillä vedessä.

Muokkaan:... oli niinkin vaikea kun vesipyöräily :LOL:
Olin ihan varma, että tähän on kehitetty joku enkunkielinen trendikkäämpi nimi.

Hmmm... tuossa vesipyöräilyssä olis ideaa.. täytyypä tutkia onko meilläpäin mahdollisuutta sellaseen. Ap

Älä edes harkitse. Itse juoksen ja pyöräilen. Tykkään ulkoilla. En missään nimessä haluaisi pyöräillä vedessä, enkä kuntosalilla. Vapaus valita aika ja paikka on näitä lajeja harrastaville se juttu. Uimahallikäynnit ovat liian sitovia. Kokeilin sitäkin, mutta oli pakkopullaa.

Ennemmin vaikkapa se lahjakortti urheiluliikkeeseen. Tosin itse ottaisin mielummin rahana, koska urheiluliikkeissä vermeet ovat usein kalliimpia kuin muualla.

Ei mitään harrastuksiin liittyvää, ne ei kuitenkaan osu kohdalleen. Ainoastaan, jos on osoittanut selvän toiveen jostain, niin silloin kannattaa antaa se. Jos on kerran varaa hankkia itse ihan mitä vaan, niin se tarkoittaa, että myös hankkii itse sellaiset kuin haluaa. Harrastuksiin liittyvät lahjat ovat yleensä aina olleet sellaisia, että on harmittanut lahjanantajan puolesta, että tuhlannut rahansa turhaan, vaikka on kuvitellut antaneensa jotain sopivaa. Käytännössä tarkoittaa, että itsellä on jo parempi vastaava juttu tai saatu juttu ei ole yhteensopiva jo käytössä olevien juttujen kanssa tms.

Anna mieluummin jotain henkilökohtaista kuten vaikka valokuvakirja teidän yhteisestä historiasta hauskoin jutuin höystettynä.

Tai tee taulu hätätapauksia varten kustomoiden se ystävällesi sopivaksi
rikolasi.jpg

Aktiivisuusranneketta ei löydy ja epäilen että sellaista ei haluakkaan. Ja asiaa ajatellen taitaa fitness kello mennä samaan koppaan.. tuossa "hätätilanteessa riko lasi" olis huumoria jo vähä enemmän ku keksisi mitä sinne laittaa.. valokuvia meidän yhteiseltä taipaleelta ei ole. Täytyy vähän yrittää kuulostella tulisiko häneltä itseltään ideaa mitä haaveilee.. Ap

Kyllä minä kallistun tuon "hätä tilanteessa riko lasi" lahjan puolelle . Nyt vain täytyy alkaa keksiä mitä sinne laittaisi, jotain huumorillista kun löytyisi.. :whistle:;) Ja se pahuksen joululahja vielä, pelkkää korttia en kehtaa viedä. :confused: Ap

Yhteistyössä