Mitä lahjaksi tarhatädille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
Lapseni siirtyy siis loman jälkeen isojen ryhmään ja omahoitaja vaihtuu. Haluaisin jotain pientä ostaa tänään tarhatädille kiitokseksi 2 vuodesta. Mutta mitä?

Ei kiitos koriste-esineitä. Olisko joku kiva kesäjuttu kiva?

musta tuntuu et nykyään noita tarhatätejä, optettajia, kerhonvetäjiä yms lahjotaan ihan kamalasti. jos välttämättä jotain haluut sille antaa niin vie vaikka jäätelölle tms. kämppä varmaan alkaa pursuamaan kaikkkii kivoi pikku lahjoi! tai joku chilin taimi...

Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
musta tuntuu et nykyään noita tarhatätejä, optettajia, kerhonvetäjiä yms lahjotaan ihan kamalasti. jos välttämättä jotain haluut sille antaa niin vie vaikka jäätelölle tms. kämppä varmaan alkaa pursuamaan kaikkkii kivoi pikku lahjoi! tai joku chilin taimi...

Onhan tämäkin varmaan totta. Mutta juuri siksi en halua mitään turhia koriste-esineitä. Oliskohan kesäkukka ja mansikkalitra kiva?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä se on ihan kiva ajatus, eikä lahjomista. Just joku pieni marimekon juttu vois olla kiva, ja viel jos käyttöesine ni aina parempi.

itse ainakin vihaan sitä että ihmiset ostavat minulle lahjaksi jotain mistä en tykkää ja en tarvitse.

esim anoppini kuuli että ollaan mietitty ostaa samanlaisia kahvikuppeja sarja. seuraavassa paketissa olikin sitten kahvikupit ja tassit joista hän pitää. no ne on kaapinpohjalla odottamassa vahingossa tippumista.

miehen sisko osti meille karmaisevan sydänlampun!! vihaan kaikkea tuollaista krääsää!

nyt ne on sitä mieltä että meille tarvii ostaa kahvikeiin vaikka kumpikaan meistä ei juo kuin espressoa tai pannukahvia....

eli mieluummin juuri mansikoita ja kukkakimppu kuin yhtään pannulappua jotka eivät otdnäk ole ollenkaan hänen tyylisensä.

Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä se on ihan kiva ajatus, eikä lahjomista. Just joku pieni marimekon juttu vois olla kiva, ja viel jos käyttöesine ni aina parempi.

itse ainakin vihaan sitä että ihmiset ostavat minulle lahjaksi jotain mistä en tykkää ja en tarvitse.

esim anoppini kuuli että ollaan mietitty ostaa samanlaisia kahvikuppeja sarja. seuraavassa paketissa olikin sitten kahvikupit ja tassit joista hän pitää. no ne on kaapinpohjalla odottamassa vahingossa tippumista.

miehen sisko osti meille karmaisevan sydänlampun!! vihaan kaikkea tuollaista krääsää!

nyt ne on sitä mieltä että meille tarvii ostaa kahvikeiin vaikka kumpikaan meistä ei juo kuin espressoa tai pannukahvia....

eli mieluummin juuri mansikoita ja kukkakimppu kuin yhtään pannulappua jotka eivät otdnäk ole ollenkaan hänen tyylisensä.

Mäkään en pidä siitä että kerääntyy laatikoihin tavaraa jota ei voi käyttää. Mutta yritän kyllä nousta sen yläpuolelle ihmisenä että suuttuisin (edes mielessäni) ihmiselle joka hyvää hyvyyttään ostaa minulle lahjan. Sehän on kaunis ajatus eikä mikään loukkaus. Ja mitä sitten jos se sovi sinun kahvikuppisarjaasi. Ei lahjojen tarkoitus ole kartuttaa omaisuuttasi vaan huomioida sinut ystävällisellä tavalla.

Jos se tarhantäti on allerginen mansikoille? Tai jollekin muulle syötävälle jota annat lahjaksi?
Minä ostin 3 lastenkirjaa ja tein niistä pienen paketin koko ryhmälle, kun lapsi oli viimeistä päivää pienten puolella. Kirjoista riittää iloa myös lapsille eikä ne jää kaapin pohjalle lojumaan. Kortti mukaan jossa kiitokset hoitajille ja koko ryhmälle! =)

Alkuperäinen kirjoittaja IPS:
Jos se tarhantäti on allerginen mansikoille? Tai jollekin muulle syötävälle jota annat lahjaksi?
Minä ostin 3 lastenkirjaa ja tein niistä pienen paketin koko ryhmälle, kun lapsi oli viimeistä päivää pienten puolella. Kirjoista riittää iloa myös lapsille eikä ne jää kaapin pohjalle lojumaan. Kortti mukaan jossa kiitokset hoitajille ja koko ryhmälle! =)

Nooh, jos näin pahasti käy niin antakoon lapsilleen mansikat. Eihän sitä voi tasan tarkkaan tietää hänen mieltymyksistään. Tärkeintä on mielestäni pienellä huomionosoituksella tehdä tiettäväksi että ajattelen hänestä lämpimästi ja olen kiitollinen lapseni saamasta hyvästä hoidosta. Voihan se olla allerginen kukillekin:)

Yhteistyössä