Mitä lahjaksi noin 100 eurolla nelikymppiselle naiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Siinäpä kysymys =) Kyseinen ihminen on kohdellut poikaani jo miltei kymmenen vuoden ajan niin hyvin, että nyt halusin ostaa hänelle joululahjaksi jotain kivaa. Itse kun olen eriluontoinen, en meikkaa enkä ole kiinnostunut muodista, niin auttakaapa te palstakamuni.

Lahjakortti kauneushoitolaan johonkin ihanaan hemmotteluhoitoon. Tai hierojalle tai kampaajalle jos uskot että niistä tykkä enempi. Tai johonkin upeaan ravintolaan, voi käyttää miehensä kanssa.

Mullekin tuli mieleen lahjakortti!! Just vaikka johonkin hoitolaan, saa itse valita sen mukaan mitä enemmän haluaa/tarvitsee!

Ps: Laitoin sulle meiliä... Oli kansiot täynnä! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Siinäpä kysymys =) Kyseinen ihminen on kohdellut poikaani jo miltei kymmenen vuoden ajan niin hyvin, että nyt halusin ostaa hänelle joululahjaksi jotain kivaa. Itse kun olen eriluontoinen, en meikkaa enkä ole kiinnostunut muodista, niin auttakaapa te palstakamuni.

Riippuu tyylistä/mausta mutta Aallon "peltivati" on kiva.

Y-lootaa tyhjennetty. Ja pitää varmaan ruveta tivaamaan tolta junnulta asioita :laugh: Mutta olen sydämestäni kiitollinen exäni nyxälle, että salli kaikki nämä vuodet miehensä olla isä myös junnulle. Ei varmasti ole ollut hänelle ihan helppoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Korut ovat siinä mielessä riskaabeli lahjavalinta, että välttämättä korun saaja ei ole yhtään lahjan tyyppinen. Eli ennemmin lahjakortti sitten johonkin kultasepänliikkeeseen, kuin valmis koru.

Lisään vielä, että itse en tykkää em. korusta yhtään, eli mielestäni se ei ole kaunis ollenkaan.

Yhteistyössä