Mitä lahjaksi kihlaparille?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niinatus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niinatus

Vieras
En ole ikinä sellaisissa kihlajaisissa ollut joten en tiedä mitä kuuluu antaa lahjaksi. Ei ole kauheasti nyt rahaa kun pitää ostaa synttäri ja ristiäislahjakin samalle porukalle,mutta siis APUA!!!

Hehee!!! Mä oli just tekemässä alotetta samasta aiheesta...
Mulla ongelma ainoostaan toi kihlalahja, eikä ny niin siitä rahasummasta väliä, kuhan ny ei ihan hirveitä maksa!

sellanen joutsen patsas missä kaksi joutsenta uivat rinnan. tykkäsin siitä kovasti. joutsenethan ovat aina yhdessä kun kerran yhten menevät. jos toinen kuolee kuolee toinenkin perässä suruun:(

Mulla menee jo nyt 50? noihin lahjoihin ja siis se kihlajaislahja ei sais olla enää kauheen kallis tai mä joudun oleen syömättä loppu kuun. Matkoihin paukkuu jo 120? mutta kun on hiukan pakko olla paikalla. Tää kihlajaisuutinen tuli vasta nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja me saatiin :
sellanen joutsen patsas missä kaksi joutsenta uivat rinnan. tykkäsin siitä kovasti. joutsenethan ovat aina yhdessä kun kerran yhten menevät. jos toinen kuolee kuolee toinenkin perässä suruun:(

Mistä semmosia löytää? Ja osaatko sanoo paljon maksaa?!

Me saatiin sellanen kynttilänjalka jossa oli kaksi kyyhkystä ja muodostivat sydämen. Sellanen maksaa jossain tarjoustalossa noin 2? mutta siis aivan ihana muisto kuitenkin. Tökkäät sellaseen nätin kynttilän ja paetoit vaikka sellofaaniin ja solmit nätillä nauhalla kiinni. Ei sen niin kallista tartte olla.

Yhteistyössä