P
pph
Vieras
Olen siis perhepäivähoitaja....mikä teidän mielestänne olisi hyvä lahja lapsillenne hoitajalta ? Kirja, palapeli vai joku muu ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo siis joku ikään sopiva kirja minustakin on kivaTosin en mä nyt ihan noin sanois, että palapelit häviää ja lelut menee rikki, varmaan sellaisessa taloudessa ei kirjastakaan jää mitään käteen
.whistle: Voihan nekin repiä. Mutta jos nyt ei sellaista ajattele, kirja muuten vaan on niin hyvä lahja koska useimpia lapsia kiinnostaa ne ja pitkään. Mutta yhtä hyvä on joku peli myös.
Alkuperäinen kirjoittaja yx pph:Minä olen ostanut lapsille esim: kivat joulukoristeet, hiusjuttuja ( tytölle) pikku auto, kirja, palapeli, siinä jotain mitä tuli mieleen. Tälle joululle pitäis vielä jotain pientä pakettia lapsille keksiäSaatteko te muuten lapsilta sitten pakettia joulun alla tai esim, joulukukkaa??
Minä aina tosiaan laitan pikku paketit mutta koskaan en saa lapsilta mitään.... No pääasia että minusta on kiva antaa joulunalla ja synttäritkin muistan.
Alkuperäinen kirjoittaja yx pph:Minä olen ostanut lapsille esim: kivat joulukoristeet, hiusjuttuja ( tytölle) pikku auto, kirja, palapeli, siinä jotain mitä tuli mieleen. Tälle joululle pitäis vielä jotain pientä pakettia lapsille keksiäSaatteko te muuten lapsilta sitten pakettia joulun alla tai esim, joulukukkaa??
Minä aina tosiaan laitan pikku paketit mutta koskaan en saa lapsilta mitään.... No pääasia että minusta on kiva antaa joulunalla ja synttäritkin muistan.